Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar jag någon som vill bli slickad?


Ämnesstartare

Ja alltså.......jag har inte tänkt att stanna kvar här i livet särskilt länge till och skulle gärna vilja få uppleva några saker innan jag sticker. Då är ju min fråga , hur hittar jag en tjej som vill bli slickad(är kille själv) ? . Har en väldigt nära tjejkompis som jag frågade för nåt år sedan men hon sa att hon tyvärr inte ville. Snälla hjälp jag håller på att bli galen. Fan vad jag hatar att vara kille.


   
Citera

Tråkigt att du inte tänkta stanna kvar i livet så värst länge till, hoppas att du hittar någonting som får dig att ändra planen. 

Men som svar på din fråga så skulle jag rekommendera Yubo eller tinder. Eller att du träffar någon via spel eller discord, som vore intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Tråkigt att du inte tänkta stanna kvar i livet så värst länge till, hoppas att du hittar någonting som får dig att ändra planen. 

Men som svar på din fråga så skulle jag rekommendera Yubo eller tinder. Eller att du träffar någon via spel eller discord, som vore intresserad.

Tack för svar


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:
Ja alltså.......jag har inte tänkt att stanna kvar här i livet särskilt länge till och skulle gärna vilja få uppleva några saker innan jag sticker. Då är ju min fråga , hur hittar jag en tjej som vill bli slickad(är kille själv) ? . Har en väldigt nära tjejkompis som jag frågade för nåt år sedan men hon sa att hon tyvärr inte ville. Snälla hjälp jag håller på att bli galen. Fan vad jag hatar att vara kille.

Varför vill du inte leva längre? Visst livet är inte lätt och man måste ju kämpa. Jag måste kämpa en hel del, det måste vi alla. Varför ger du upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Varför vill du inte leva längre? Visst livet är inte lätt och man måste ju kämpa. Jag måste kämpa en hel del, det måste vi alla. Varför ger du upp?

För att jag är totalt omotiverad till allt. Jag trivs inte hemma, mina känslor är aldrig besvarade, jag hatar hur jag ser ut och man gör bara samma sak hela tiden. Plugga, plugga, plugga, jobba , jobba , jobba. Till vadå? Till att tjäna pengar. Allt handlar om att tjäna pengar så att man kan överleva här i världen. Utan pengar har man ingenting. Jag är inte villig att spendera mitt liv på att jobba fram till det att jag är 65. Ingen kan hjälpa mig och säg inte för tusan ” tänk positivt” eller nåt sånt . Jag ber om ursäkt om jag låter hård, men världen och livet är hårt. Jag känner mig inte det minsta älskad av någon, jag är bara en åskådare.


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:

För att jag är totalt omotiverad till allt. Jag trivs inte hemma, mina känslor är aldrig besvarade, jag hatar hur jag ser ut och man gör bara samma sak hela tiden. Plugga, plugga, plugga, jobba , jobba , jobba. Till vadå? Till att tjäna pengar. Allt handlar om att tjäna pengar så att man kan överleva här i världen. Utan pengar har man ingenting. Jag är inte villig att spendera mitt liv på att jobba fram till det att jag är 65. Ingen kan hjälpa mig och säg inte för tusan ” tänk positivt” eller nåt sånt . Jag ber om ursäkt om jag låter hård, men världen och livet är hårt. Jag känner mig inte det minsta älskad av någon, jag är bara en åskådare.

Jag vet inte om detta låter tröstande men, så är det för oss alla. Vi lever alla samma tråkiga liv. Såklart måste man se till att försöka piffa upp livet med att göra roliga saker och njuta av livet, lyssna på bra musik, göra saker som man tycker om. Ja man kan vara osäker på sitt utseende, det har jag också varit och det gick över. Livet är jobbigt, jävligt och inte roligt hela tiden men livet är inte till för att ha kul hela tiden. Så som jag sa, gör saker som du gillar och njut, kämpa på och ja, det kanske känns meningslöst, men vad är meningsfullt då? Man kanske tycker att det är meningsfullt att umgås med sina kompisar, Gott så!
Ja, jag kommer inte heller bra överens med min familj alla gånger, men då kommer det att kännas jätteskönt att flytta hemifrån. Ja mina känlsor blir inte alltid heller besvarade, man blir missförstådd, man är i behov av andra osv. Det är okej. Varför tycker andra att livet är värt att leva men inte du? De lever ett minst lika ''värdelöst'' liv som du ju. Varför kan inte du se värdet i att leva? Ta dig en funderare, tänk på vad osm är meningsfullt. Jag hoppas att du väljer livet! Det är värt att leva om man finner meningsfullhet i var dags kämpande. GladHjärta


   
SvaraCitera