Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar man en tjej som inte är fjortis?


Alla tjejer som är ute och festar är inte bara så kallade ''fjortisar''. Visst, det finns några det kan jag hålla med om men tex jag är en sån tjej som festar och älskar att hålla på med smink men föredrar hellre att sitta hemma med killen (om man har någon dvs) och spela spel och ha det allmänt mysigt:)


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur gammal du är, men min erfarenhet är att många (särskilt tjejer) tycks behöva gå igenom såna perioder i tonåren. Fast hellre det än att de får 30- eller 40-årskriser och beter sig som fjortisar då 😉
Men skämt åsido så finns det väl "vettiga" brudar lite här och där - även i festsammanhang. Att dricka är inte lika med att vara fjortis. Prata med dem så får du se vilka som har liknande intressen som dig. 


   
SvaraCitera

jag är snygg sexig gillar djur och människor
tyvärr är jag upptagen


   
SvaraCitera

Jag finns nog! Kika eller snapa mig! Snap idaa_johannsson 
kik idajohansson0 


   
SvaraCitera
Exner

De finns överallt.


   
SvaraCitera

lok501 : super fjortisar och bara hinkar I sig bärs

ny definition av fjortisar, skulle vilja träffa såna


   
SvaraCitera

typ sluta tråna efter den populäraste och lär känna den blyga tjejen i hörnet.


   
SvaraCitera

Hur träffar man en tjej, punkt?
större chans att hitta liv på mars skulle jag tro


   
SvaraCitera

lok501 :
Hej! Jag är lite trött på alla dessa tjejer som är super fjortisar och bara hinkar I sig bärs. Var finns de roliga, snälla, söta och smarta tjejerna som gillar spel och djur mer än smink och fest? Det går ju inte att hitta någon kompis alls, så hur fan ska man då hitta en flickvän senare


Känns som om att du söker någon som mig... Jag spelar ganska mycket dator spel och sådant, jag ÄLSKAR natur och djur! Jag rent ut sagt hatar att bära smink. Jag även totalt hatar fjortisar. Jag är väl söt (tycker andra iaf)  går aldrig på fester mm..


   
SvaraCitera
torg1

HeyIJustMeetYou:

Settet dom beter sig finns kvar, men dom heter orrar nu. 

Fjortisar har väl alltid kallats för orrar :3


   
SvaraCitera

Finns såklart, men det är väl inte lika accepterande och populärt att sitta hemma och spela spel än att vara som dom mesta andra tjejerna (fördomar sorry) och hålla på med smink och vara ute och festa.


   
SvaraCitera

Finns nog bara i Stockholm... Se dig runt i landet


   
SvaraCitera

Ser ton med tjejer som inte är fjortisar varje dag.


   
SvaraCitera

Eh, du hittar mig givetvis ;)Nej skämt o sido.. men det finns säkert en hel del om du letar noga. Fast du kanske inte ska leta på sture p.


   
SvaraCitera

Söker i högre åldrar

Alternativt lägre om man är sjuk


   
SvaraCitera