Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar man en tjej?


Här är jag, här är jag!
Nej ojfan. Jag var upptagen.


   
SvaraCitera

ebay


   
SvaraCitera

StenenSven:

Fler som är i samma situation för gärna skriva, och speciellt de som varit i samma situation som mig. Annars är jag tacksam för alla tips, dock inga "Börja festa", för det kommer aldrig hända.

altså är du emot festa eller emot fylleslag? är du emot all form av fest dvs man träffas och har kul utan att ha ett egentligt mål så är du nog väldigt asocial och bör kanske fundera på att prioritera om.

annars är det väl så se till att träffa mäniskor var sociall, lyssna, ställ up och framförallt var inte desperat


   
SvaraCitera

Bli grovt kriminell, då kommer många tjejer vilja ha dig


   
SvaraCitera

Det är förstås lättast att hitta på fester och dylikt, eftersom så många tjejer fnaskar runt där. Men jag hittade en ful en på Dreamhack en gång i tiden.
Oavsett om du träffar någon på internet eller irl, så måste man dessvärre lära sig att låtsas vara intresserad av henne. fråga henne vad hon gör, hur hon mår, vilka intressen hon har etc. Jobbigt, men det kan vara mödan värt.


   
SvaraCitera

jag fattar inte varför vissa verkar vara helt emot fester.. du kan ju ordna en fest med dina vänner och bjuda några tjejer..?[smile] ni behöver ju inte dricka, räcker ju med att lyssna på musik, äta godis, spela kort, tv-spel, äta mat eller vad som helst, bara att visa att det går att festa utan alkohol?

men sen får du väl börja med ett steg i taget, och försök hitta en tjej med samma intressen som du har. börja i nån sport, gå med i förening eller nåt politiskt så att du träffar nytt folk [cute]


   
SvaraCitera

Brute force.


   
SvaraCitera

Comhem:

Oavsett om du träffar någon på internet eller irl, så måste man dessvärre lära sig att låtsas vara intresserad av henne. fråga henne vad hon gör, hur hon mår, vilka intressen hon har etc. Jobbigt, men det kan vara mödan värt.

Jag vill slå dig, hårt.


   
SvaraCitera
Gifted

StenenSven:

Jag kan dessutom tillägga att jag inte är någon festartyp alls, och jag är nykterist.

Jag med kan man säga. Jag går på rave, och där raggar man inte.

StenenSven:

Har jag fel, eller är det fler killar som inte roas av fester och alkohol eller?

Finns många andra.

Man kan träffa folk på nätet, men vanligaste är väl plugget och jobbet. Hitta ett gemensamt intresse, t.ex börja idrotta tillsammans... eller bio, sånt är nice. Men idrott, eller bara umgås hemma hos varandra är bra början. Kompisar kanske känner trevliga singeltjejer?


   
SvaraCitera

StenenSven:

Jag vet, världens dummaste fråga. Men jag är 18 år och har aldrig haft en flickvän, aldrig kysst någon och aldrig ens pratat (jag blir alltid så nervös)

sounds like me 😛 men jag har flickvän sedan 1 år tillbaka snart 🙂


   
SvaraCitera

Inga snygga grannar?[crazy]


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag vill slå dig, hårt.

Jag är troligtvis starkare och effektivare som slagkämpe, så det är nog ingen bra idé [smile]

Gifted:

Jag går på rave, och där raggar man inte.

Vad är poängen med det då?

lifeisjustabubble:

ni behöver ju inte dricka, räcker ju med att lyssna på musik, äta godis, spela kort, tv-spel

Tjejerna som gillar att bara äta godis och spela tv-spel på "fest" måste verkligen vara snygga [bigsmile]


   
SvaraCitera
Gifted

Comhem:

Vad är poängen med det då?

Musiken! Eldshower! Träffa kompisar! Atmosfären!

Varför går folk på cirkus/spelningar?


   
SvaraCitera

Gifted:

Varför går folk på cirkus/spelningar?

Jag har alltid funderat på det. Själv känner jag mig bara malplacerad på fester, krogar och allehanda allmänna tillställningar [shake]


   
SvaraCitera
Gifted

Comhem:

Jag har alltid funderat på det. Själv känner jag mig bara malplacerad på fester, krogar och allehanda allmänna tillställningar [shake]

Tja, ravefester är riktigt kul. som en festival; tuffa kläder, snygga lättklädda tjejer, nice musik och skön stämning....


   
SvaraCitera