Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar man kk som 15-16?!


lok501
Ämnesstartare

Hej! Hur fan hittar man kk I min ålder?! Det finns ju ingen trevlig tjej för ett förhålande så hur hittar man då kk?! Ge seriösa svar tack, inget "hot or not" eller "bakom gympasalen där alla röker" eftersom ni vet likaväl som jag att det inte är realistiskt.


   
Citera

sluta ha illusioner


   
SvaraCitera

gl hf med att försöka hitta en kk vid 15 års ålder.


   
SvaraCitera

Man letar Mycket glad


   
SvaraCitera

Hittade en i parallellklassen i 8an, mest tur tror jag. 


   
SvaraCitera

Går runt genom stan eller nåt, hitta den snyggaste eller ja den du tycker bäst om, sen så går du bara fram och frågar personen om saker , sedan slutar det med sängen (om du är trevlig), pratar inte snusk ifrån början, vi tjejer kan tycka att det är obehaglig, du kan göra det på slutet, men inte först. Först måste du säga att du tycker hon är snygg eller något trevligare.... hahahahahahah dör


   
SvaraCitera

Hur skall vi veta vad som anses vara realistiskt för dig? För mig är de i rökrutan lika realistiska som resten, de existerar fysiskt. 


   
SvaraCitera

Undrar samma som dig.. Är en 16 årig tjej haha o vill såå gärna ha en jämnårig KK men man blir ju stämplad som hora om man skyltar öppet med de :/


   
SvaraCitera
torg1

Finns väl sajter som ni indirekt kan lösa det på


   
SvaraCitera
lok501
Ämnesstartare

torg1:
Finns väl sajter som ni indirekt kan lösa det på

Som vad?


   
SvaraCitera
lok501
Ämnesstartare

TjejSthlm98 Vardör skylta det då?


   
SvaraCitera

TjejSthlm98:
Undrar samma som dig.. Är en 16 årig tjej haha o vill såå gärna ha en jämnårig KK men man blir ju stämplad som hora om man skyltar öppet med de :/

Är 15 och samma här 


   
SvaraCitera

thailand


   
SvaraCitera

Kanske en lärare i skolan...? 😉


   
SvaraCitera
mhmjo

Tractatus:
thailand

bästa jag har läst sedan kalle anka nr 247


   
SvaraCitera