Aviseringar
Rensa alla

Hur i helvete kunde inte Melody Club gå vidare?


Ämnesstartare

detta är fan en skandal..
istället skickar de vidare Bengtzing som har vart med hur många gånger som helst.. i denna tävling
och Nicke Borg från Backyard Babies fast den låten var ju så mycket bättre än bengtzings. [cute]

Vad tycker ni om de som gick vidare?
gick eran favorit vidare?


   
Citera
Ämnesstartare

jädrar.. glömde och sätta in tråden i rätt forum.. ber hemskt mycket om ursäkt för detta [blush]


   
SvaraCitera

Mkenzie:

gick eran favorit vidare?

Linda är folkkär. Gillar både henne och låten.
Men killen var bättre.


   
SvaraCitera

Melody Club var okej men inget extra. Som sagt, hur kunde Linda Bengtzing gå vidare? Det är ju samma skit varje år i finalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar musik, så jag låter bli melodifestivalen. Huvaligen!


   
SvaraCitera

Skulle inte förvåna mig och Christer Björkman har ett finger med i spelet.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snask:

hur kunde Linda Bengtzing gå vidare? Det är ju samma skit varje år i finalen.

jaa visst är det? Inte undra på att Sverige alltid misslyckas i Eurovision, det är ju då som det verkligen gäller. [mad]


   
SvaraCitera

tycker också det var sämst, och att linda pritchard och LASSE STEFANZ kunde komma före... sjukt!

Sämst ikväll var dock "Dance Alone" eller vad den hette, kapitalistiskt bajs och det är otroligt hur fem stycken människor kan skriva en låt som säger så otroligt lite. Själlös musik, tvi!

Och att varken Moniker, Varg-tjejen eller Pernilla Andersson kunde gå till final fast de hade några av de bästa låtarna i årets tävling får mig att inse att svenska folket (eller de som röstar i melodifestivalen) har någon grav musikalisk utvecklingsstörning.


   
SvaraCitera

Mkenzie:

jaa visst är det? Inte undra på att Sverige alltid misslyckas i Eurovision, det är ju då som det verkligen gäller.

Jämför Linda Bengtzing med Alexander Rybak. Ett hån mot all musik. Det komiska är att Markus Larsson (musikexpert på Aftonbladet) tycker Linda är bra.

Den sista låten är ju tragisk. Falskt, hemskt och totalt värdelöst.

Ja, jag gillar inte "schlager".


   
SvaraCitera

Melody clubs låt sög och passade inte alls målgruppen.


   
SvaraCitera

Hejade på Lasse Stefanz. Roliga snubbar där asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

tycker också det var sämst, och att linda pritchard och LASSE STEFANZ kunde komma före... sjukt!

jaa det är ofattbart. hur tänker folket egentligen?

Snask:

Jämför Linda Bengtzing med Alexander Rybak. Ett hån mot all musik. Det komiska är att Markus Larsson (musikexpert på Aftonbladet) tycker Linda är bra.

det är förudmjukande hur en musikexpert kan tycka att detta är något som kan slå genom i Sverige..


   
SvaraCitera

Mkenzie:

det är förudmjukande hur en musikexpert kan tycka att detta är något som kan slå genom i Sverige..

Vem som helst kan vara expert nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mkenzie:

stället skickar de vidare Bengtzing som har vart med hur många gånger som helst.

Just därför hon gick vidare ju.

Men hela Melodifestivalen är bara trams. Skäms.
Det enda som var bra var The Ark och det fick man inte rösta på [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snask:

Vem som helst kan vara expert nu för tiden.

med andra ord ja.

Rådjuret:

Men hela Melodifestivalen är bara trams. Skäms.
Det enda som var bra var The Ark och det fick man inte rösta på

Ja! The Arks låt var ruskigt bra, synd att den inte var med och deltog [sad]


   
SvaraCitera