Aviseringar
Rensa alla

Hur i HELVETE ska jag göra?


Ämnesstartare

Detta blir en lång historia. Så ni som hatar wall of text, kan lika gäran gå härifrån.

Okej, jag har varit kär i en tjej som gick i min klass förra året. Blev kär i henne under skolgången men ville inte förstöra sista tiden pga det ( Vi gick i 9an)
Så två-tre dagar efter skolavslutningen släppte jag bomben.
Hon sa att hon bara gillade mig som kompis.
Det var lite jobbigt och så men det funkade.
Vi fortsatte att smsa som vanligt varje dag hela tiden etc.

I mitten utav sommaren får jag ett mms av henne, "Titta vad brun jag är" (Vi diskuterade om vem som var brunast)
Jag bara aa, okej du är brun bla bla bla, inget mer med det.
Sen när jag kom hem från turkiet satte jag mig och tittade igenom bilderna och märker att man ser hennes bröst på bilden och jag tänker liksom shit varför skickar hon det där?
Jag tänker på det i några dagar och sen när jag är på fest så börjar jag fråga henne varför hon skickade en bild på sina tuttar. Inte så att jag har någonting emot det men liksom det är dumt att skicka typ nakenbilder när man säger att man vill vara kompis och den andra har känslor för en.

Vi bråkade lite och pratade inte på 5 dagar ( FEM HELA DAGAR)
Och sen har det gått hit och dit.

För några veckor sen fick jag reda på att min bästa vän typ har gillat henne ett tag, men efter att jag fick känslor för henne så sket i det och fixade en flickvän.

Och idag runt 19.00 får jag reda på att han och hon hånglade igår. Av honom, han säger förlåt och så. Att han förstår att jag inte kommer att prata med honom på ett tag pga allt som har hänt.
När jag frågar henne om varför hon gjorde det så är hon helt dum i huvudet "Det hände bara" "Ingenting jag kan göra någonting åt nu endå" Samma dumma jävla ursäkt.

Och nu kommer frågan om vad jag ska göra, varför jag skriver det här, här. Jo jag vill ha hjälp om vad jag ska göra, jag är inte speciellt sur på honom eftersom att han sa det till mig, att han ångrade sig etc.
Men hon säger som sagt "Det som hänt har hänt" och sen börjar hon tycka synd om sig själv.
Detta är min historia om vad som hände, jag antar att alla har varsin men.

Jag klippte vänskapsbandet till tjejen, men vet inte riktigt hur jag ska göra med min kompis. Ska jag vara sur på honom ett tag? Ska jag låtsas som att ingenting har hänt?
HUR SKA JAG GÖRA?


   
Citera
Ämnesstartare

Va fan hon vill inte ha dig men din kompis och han gillar henne låt dom va tesm eller vad det nu dom vill! Vad spelar det för nån roll tycker inte du ska vara sur på dinmkompis[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Va fan hon vill inte ha dig men din kompis och han gillar henne låt dom va tesm eller vad det nu dom vill! Vad spelar det för nån roll tycker inte du ska vara sur på dinmkompis[no-no]

Han gillar henne inte längre.
Fick detta på sms: hoppas du kan förlåta mig ngn gång.. älskar dig bror skulle aldrig sätta ngn tjej framför dig och det här med xxxxx innehåller inga känslor fråån mitt håll men det kanske bara gör det ännu värre.

Jag är inte alls lika sur på honom som henne. Hon spelade dum och sen ville hon att jag skulle tycka synd om henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiffen:

Han gillar henne inte längre.
Fick detta på sms: hoppas du kan förlåta mig ngn gång.. älskar dig bror skulle aldrig sätta ngn tjej framför dig och det här med xxxxx innehåller inga känslor fråån mitt håll men det kanske bara gör det ännu värre.

Men asså jag skulle inte vara sur på honom,menar även om du gillade hanne så har du gjort det under en lång tid och det blir inte någit av det + att hon har sagt att hon inte vill vara mer än en kompis,hon har ju inte gjort fel genom att strula med honom. Sedan är det ju svårt för dig att säga om han inte har några känslor för henne längre han kan ju säga så för att inte typ såra dig!

Han vill ju inte förlora dig som vän heller+ att han verkar som en ganska okej vän så skit i bruden och dra iväg med polarn.[y]


   
SvaraCitera

Tycker att du har väll kanske lite rätt att vara lite små-sur om du vill men det verkar som att din kompis verkligen ångrar sig och inte vill att ni ska förbi ovänner.
Så tycker att du ska förlåt honom iaf, han var ju trotts allt ärlig mot dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Så tycker att du ska förlåt honom iaf, han var ju trotts allt ärlig mot di

Så jag känner också, men jag känner mig endå sur på han, fast inte alls lika mycket som jag gjorde först. Ville bara ha någon som tycker samma, så jag inte är helt ensam med mina konstiga tankar [confused]


   
SvaraCitera

Men va? Hon har väl ändå rätt att hångla med vem hon vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

,hon har ju inte gjort fel genom att strula med honom.

Inget fel? Hur då?

Sovande:

han inte har några känslor för henne längre han kan ju säga så för att inte typ såra dig!

Grejen med det är. Han skrev det i en "Dagbok" den 17 januari.
Han har haft flickvän två gånger medans, och hållt på med x antal tjejer. Och han klagar på att han inte vet hur man är kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiffen:

Inget fel? Hur då?

Hur kan du tycka det är fel av henna att strula med nn hon kanske gillar?


   
SvaraCitera

She's a whore! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

She's a whore! [mad]

[cheers]

Sovande:

Hur kan du tycka det är fel av henna att strula med nn hon kanske gillar?

För att i förra veckan sa hon att hon var kär i en annan snubbe?

Oväntad:

Men va? Hon har väl ändå rätt att hångla med vem hon vill?

Klart hon har, men att det är min bästa vän gör det lite komplicerat.
+ att hon som sagt har sagt att hon har känslor för en annan kille.


   
SvaraCitera

Fiffen:

Klart hon har, men att det är min bästa vän gör det lite komplicerat.
+ att hon som sagt har sagt att hon har känslor för en annan kille.

Ja men det är väl inte din ensak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiffen:

För att i förra veckan sa hon att hon var kär i en annan snubbe?

Jo men ändå det är hennes business

Oväntad:

Ja men det är väl inte din ensak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Ja men det är väl inte din ensak.

Att bry mig om att tjejen jag gillat ett bra jävla tag strular med min bästa kompis?

Eller att hon säger att hon är kär i en kille som också är min kompis och strular med min bästa vän?


   
SvaraCitera

Fiffen:

Att bry mig om att tjejen jag gillat ett bra jävla tag strular med min bästa kompis?

Jo det är väl klart du kan bry dig, men du har väl ingen anledning att bli sur. Hon har väl ingen skyldighet att fråga dig innan hon hånglar med någon.


   
SvaraCitera