Aviseringar
Rensa alla

Hur i HELVETE ska jag göra?


jag går härifrån då


   
SvaraCitera

waaaaall of text. [shake]


   
SvaraCitera

Klart att det svider. Å ena sidan så är hon ju fri och har varit ärlig om att hon bara vill ha dig som vän och inget annat. Släpp det där med din vän. Ingen idé att du håller dig ovän med honom.

Sen kanske han tappat lite av ditt förtroende men det kommer att återställas ifall han är en bra vän. Kanske vore bra om du själv tänker över och känner vad du vill istället för att göra som man alla andra tycker att man borde göra.
Är han en bra vän så låt det bero som alla sagt. Men dock håller jag lite med dig. Om man vet att någon har känslor för en så kanske man borde vara lite seriös ifall man ska ha något ihop med den personens bästa vänner. Det är kanske lite tanklöst att strula runt med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Domine_90:

Kanske vore bra om du själv tänker över och känner vad du vill istället för att göra som man alla andra tycker att man borde göra.

Jag vet precis vad jag vill/kommer/ska göra, ville bara ha det bekräftat att jag inte var helt dum i huvudet. Jag ville också skriva av mig och sen skapa en diskussion genom att säga "Hur ska jag göra?" för att få igång, se hur olika folk tänker vilka vägar man kan ta. Och sen bestämma mig helt.
Nu vet jag iallafall hur jag ska göra, ska plåga honom lite för det han gjorde var ju självklart fel. Men tror det inte kommer bli en stor grej om någon vecka eller två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiffen:

sket i det och fixade en flickvän.

Du har ju flickvän?! Hur fan ska det se ut för henne om du springer runt och lackar på folk för att vederbörande strulat med en tjej som du gillade förr?! Tänk på flickvännen för fan, gå vidare, din polare gjorde inget olagligt, möjligtvis omoraliskt, men du har ju markerat att du gått vidare genom att skaffa flickvän. Förlåt honom och koncentrera dig på flickvännen istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag har inte flickvän, min kompis har flickvän, läsa hela tråden innan du yttrar dig din idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Jo det är väl klart du kan bry dig, men du har väl ingen anledning att bli sur. Hon har väl ingen skyldighet att fråga dig innan hon hånglar med någon.

Det säger jag inte att hon har, men att hon spelar dum, säger massa skit och säger "Jag har inte alltid koll på konsekvenserna av mina handlingar, och jag bryr mig inte"
Hon sabbar min vänskap med min bästa kompis, och bryr sig inte?
Sen när jag blir arg på henne för att hon inte fattar vad hon gjort så blir hon arg på mig och skit.[tard]


   
SvaraCitera

Fiffen:

Hon sabbar min vänskap med min bästa kompis, och bryr sig inte?

Hon har inget ansvar för vad dina vänner gör.

Men hon verkar väldigt dryg, skit i henne bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du är sur på henne/din kompis för att han hånglade med nån du är intresserad av, fast du har fått veta att hon bara vill vara din kompis?

[tard]...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Så du är sur på henne/din kompis för att han hånglade med nån du är intresserad av, fast du har fått veta att hon bara vill vara din kompis?

Du verkar ju vara ovanligt snabbtänkt[tard]


   
SvaraCitera

Dagens I-landsproblem.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera