Aviseringar
Rensa alla

Hur intensiv är inte ångesten nu då???


Ämnesstartare

Migrationsverket:
Man kan visst avregga sig. Gjorde ett konto för att testa och det gick.

Vad i helvete. Testar igen imorgon.. Stöter väl på nästa bugg därefter att jag ej kan registrera mig... :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Migrationsverket:
Man kan visst avregga sig. Gjorde ett konto för att testa och det gick.

Vilket konto avreggade du? Länka gärna! Det står toppen, du är avreggad osv.. men om du försöker logga in därefter så funkar det likt förbannat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00: Stackars Lennie, killen som är van vid att sitta och slösurfa och fika på jobbet, blir andra bullar för honom den här veckan! Ledsen 

Lennie var inloggad förut, mm han får mycke att göra. Ledsen Ska testa avregistrera och se om d funkar. Kommer snart tillbaka på nytt nick. Jag kke borde återgå till mitt vanliga användarnamn?

edit går ej att avregistrera LedsenGråterArg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(- 666 -):

Lennie var inloggad förut, mm han får mycke att göra. Ledsen Ska testa avregistrera och se om d funkar. Kommer snart tillbaka på nytt nick. Jag kke borde återgå till mitt vanliga användarnamn?

edit går ej att avregistrera LedsenGråterArg

Morrrn

Vilket är ditt vanliga användarnamn? :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:

Vilket konto avreggade du? Länka gärna! Det står toppen, du är avreggad osv.. men om du försöker logga in därefter så funkar det likt förbannat..

TjenisPenis hette det. Och nej, det gick inte att logga in igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Migrationsverket:

TjenisPenis hette det. Och nej, det gick inte att logga in igen.

Okay i see. 

Är uppenbarligen inte ensam om problemet. Men kanske funkar om en använder sig av telefonen ist eller något. Testar igen när jag jag klurat ut ett bättre nick!! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00: Men kanske funkar om en använder sig av telefonen ist eller något.

Jag satt på datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Migrationsverket:

Jag satt på datorn.

Okay då har det inte med det att göra.. laddade du upp en avatar? Man kanske "binder" kontot lr ngt genom att göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00: Okay då har det inte med det att göra.. laddade du upp en avatar? Man kanske "binder" kontot lr ngt genom att göra det

Det gjorde jag förvisso inte. Kan testa med det. Det här kontot kommer ändå att bli låst när time loggar in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00: Okay då har det inte med det att göra.. laddade du upp en avatar? Man kanske "binder" kontot lr ngt genom att göra det

Migrationsverket: Det gjorde jag förvisso inte. Kan testa med det. Det här kontot kommer ändå att bli låst när time loggar in.

Det var det som var skillnaden. Om man laddar upp en avatar och anger kön och ålder och sånt skit så kan man logga in efter att man avreggat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Migrationsverket:

Det var det som var skillnaden. Om man laddar upp en avatar och anger kön och ålder och sånt skit så kan man logga in efter att man avreggat.

Okay, jag har inte angett kön och ålder, men det är avataren det beror på då! vidarebefordrar infon till Lennie. 🙂 


   
SvaraCitera

$4.00:

Morrrn

Vilket är ditt vanliga användarnamn? :))

Ursäkta för sent svar. Har pmat en mod som raderade visningsbilden på de kontot så kunde avregistrera de kontot. Så ej sitter på flera konton i onödan, får de stå ut med då buggar sätter käppar i hjulet. Kan säga så här, mitt vanliga användarnamn har varit avregistrerat mindre än 6 månader. Vi har träffats. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

666 Girl: Vi har träffats.

Say whaaaaaaaaaaat Rullar ögonenSkeptisk


   
SvaraCitera