Aviseringar
Rensa alla

Hur jävla dum får man va?!


Ämnesstartare

isola:
så nära att vara 1 ansvarsfull förälder om hon bara inte sagt det där sista liksom

ja ibland undrar man hur dem tänker 

OF 5:
Det är tanken som räknas, brukar det hävdas. men lite dum i kanten verkar hon allt.

ja det är hon verkligen! har tusen exempel av dumma frågor och handlingar. En gång tyckte hon att jag skulle hoppa av gymnasiet och skaffa ett jobb, då var jag dessutom 15 år gammal, det var inte heller nåt hon slängde ur sig när vi bråkade utan det var fullt seriöst och hon pratade om det flera gånger, är grymt tacksam för att jag har en pappa som kan tänka klart. 

isola:
Så illa var det väl inte? Hon sade ju att hon själv testat. Värre hade väl varit om hon börjat skrika och bråka.

hon vill bara kontrollera mig, jag lämnade köket eftersom jag tyckte att det var en dum diskussion (jag lät henne tala till punkt först såklart, försökte inte vara otrevlig eller så) men då ryter hon åt mig att komma tillbaka och sätta mig ner och så gjorde jag det fast nä de duger inte för då satt jag på fel sätt osv osv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att hon bryr sig iaf!! Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ja det är hon verkligen! har tusen exempel av dumma frågor och handlingar. En gång tyckte hon att jag skulle hoppa av gymnasiet och skaffa ett jobb, då var jag dessutom 15 år gammal, det var inte heller nåt hon slängde ur sig när vi bråkade utan det var fullt seriöst och hon pratade om det flera gånger, är grymt tacksam för att jag har en pappa som kan tänka klart.

Så talar en mor som vill sitt barn det bästa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ja ibland undrar man hur dem tänker 

ja det är hon verkligen! har tusen exempel av dumma frågor och handlingar. En gång tyckte hon att jag skulle hoppa av gymnasiet och skaffa ett jobb, då var jag dessutom 15 år gammal, det var inte heller nåt hon slängde ur sig när vi bråkade utan det var fullt seriöst och hon pratade om det flera gånger, är grymt tacksam för att jag har en pappa som kan tänka klart. 

hon vill bara kontrollera mig, jag lämnade köket eftersom jag tyckte att det var en dum diskussion (jag lät henne tala till punkt först såklart, försökte inte vara otrevlig eller så) men då ryter hon åt mig att komma tillbaka och sätta mig ner och så gjorde jag det fast nä de duger inte för då satt jag på fel sätt osv osv 

hon verkar ganska frustrerad som mamma 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Kul att hon bryr sig iaf!! Söt

grejen är att hon inte bryr sig egentligen, hon vill bara hitta anledningar att hacka på mig, kanske är det för att hon är osäker på sig själv eller whatever who knows  

OF 5:

Så talar en mor som vill sitt barn det bästa...

jepp... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: rejen är att hon inte bryr sig egentligen, hon vill bara hitta anledningar att hacka på mig,

Hur kan du vara så säker? 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur kan du vara så säker? 🙁 

jag känner henne, minsta lilla jag gör är fel, om jag får högsta betyg på ett prov hittar hon nåt fel i det. Inget duger åt henne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: om jag får högsta betyg på ett prov hittar hon nåt fel i det. Inget duger åt henne

Har du aldrig någonsin fått beröm av henne om något? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag känner henne, minsta lilla jag gör är fel, om jag får högsta betyg på ett prov hittar hon nåt fel i det. Inget duger åt henne 

är d min mamma du menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du aldrig någonsin fått beröm av henne om något? 

nä, eller jo isf efter hon har klagat, till exempel när jag skulle färga håret förra veckan sa hon först att jag hade valt en för mörk färg och att det skulle se svart ut, jag färgade håret och det blev brunt som det skulle och då när jag påpekade det sa hon "jo det blev ju bra trots allt"  

ennie:

är d min mamma du menar?

förmodar att våra mördar har en del likheter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: förmodar att våra mördar har en del likheter

ja
jobbigt
vad gör hon mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja
jobbigt
vad gör hon mer?

skyller allt som är fel i hennes liv på mig, sitter i soffan med sin macbook air och gör absolut ingenting, om hon råkar välta sin kaffekopp ropar hon på mig så att jag ska torka upp det åt henne osv
och så jobbar hon 24/7 också 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: skyller allt som är fel i hennes liv på mig, sitter i soffan med sin macbook air och gör absolut ingenting,

exakt samma

cuzIcan: om hon råkar välta sin kaffekopp ropar hon på mig så att jag ska torka upp det åt henne osv

Tumme ned

cuzIcan: och så jobbar hon 24/7 också

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah, min mamma frågar ALLTID mig när jag kommer hem lite senare om jag druckit... Fattar inte varför hon skulle tro det... O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt. Ledsen Det är iaf bra att du vet att det inte är dig det är fel på. Såna föräldrar får skylla sig själva sen när barnen inte vill ha kontakt med de i framtiden.


   
SvaraCitera