Aviseringar
Rensa alla

Hur jävla många gånger ska man behöva bli låst vid samma jävla gräns?


Ämnesstartare

Det är ingen fråga förresten det är en begäran, moderatorer tar bort gamla varningspoäng utan tillåtan och det resulterar i att någon annan moderator som inte är med i svängarna låser mitt konto för fan häng med i det senaste som händer!!! Jag har redan blivit låst två gånger vid 15 varningspoäng HALLÅ???????????????????????????????

Så. Bra. Lås upp mig nu.
MVH Angeliza


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Djeydjey:

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

NOT cool... Bröt en nagel för jag är så speedad pga förbannelse...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu borde du få ett par varningspoäng på ditt orginalkonto för att ha skapat ett nytt konto när du blev låst med ditt riktiga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haushaus:

Nu borde du få ett par varningspoäng på ditt orginalkonto för att ha skapat ett nytt konto när du blev låst med ditt riktiga. [smile]

Det är väl ingenting jämfört med ditt behov av x antal år på psyket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STOCKHOLMSBABE1991:

Det är väl ingenting jämfört med ditt behov av x antal år på psyket?

Förändrar inte faktumet att du skall ha varningspoäng för att skapa ett konto undertiden du har ett låst konto. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STOCKHOLMSBABE1991:

Det är väl ingenting jämfört med ditt behov av x antal år på psyket?

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon är i farten, kanske. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, skitkul, hörru. Du uppnådde 15 nya varningspoäng, och dina nuvarnade varningar är INTE för gamla.

Jag gav dig två månader denna gång, och det första du gör är att skapa ett marionettkonto där du börjar trolla. Det skulle du inte ha gjort. Vi klarar oss utan dig, Ganon [smile]

Tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera