Aviseringar
Rensa alla

Hur julpyntar ni?


Ämnesstartare

Helvete vad störande det är, alla bara springer runt och köper grejer och ser skitstressade ut. Vi klär oss fint och sminkar oss men i ansiktet har vi bara så panic och SKYNDA SIG

Hoppas julens 3vliga sidor väger upp detta. Idag har jag och Schism julpyntat. Tänkte att i denna tråden kan vi visa hur juligt vi har det. Jag lägger upp bilder imorn när det är ljust. Ni kan väl också göra det! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

julpyntar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

julpyntar inte

Varför inte? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

julpyntar inte

Men de som har julpyntat min korridor har varit minst sagt överambitiösa. Dold text: Men de vill väl ha choklad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En julstjärna i fönstret året runt xD gillar inte julafton, den är baserad på lögner svek och hat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

Varför inte? [sad]

Ser ingen mening med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte julpyntat än [sad] Men det brukar bli änglar, änglar och änglar. Jag gillar änglar.


   
SvaraCitera

enni:

Helvete vad störande det är, alla bara springer runt och köper grejer och ser skitstressade ut. Vi klär oss fint och sminkar oss men i ansiktet har vi bara så panic och SKYNDA SIG

[love]

Tänker julpynta min stad och med superstarkt monteringslim limma upp mina pärlplattor jag gjort på div. byggnader. Det kanske glädjer någon, hehe.

De plattor jag gjort återfinns här:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=298674


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har satt upp en stjärna i vardagsrummet:
Image

Ambitiösa i föreningen har satt upp ljus på utsidan:
Image

och jag har bakat fina pepparkakor åt Tobbish:
Image

och eftersom han ej får syssla med julkukar längre så har hatten satt sig på vår flamingo:
Image

OCH VI HAR JULSTRUMPOR!!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en ljusstake i fönstret i mitt rum hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inget julpynt [sad] bara 2 ljustakar med röda värmeljus. hoppas mami satt upp julstjärna+pepparkakshjärta i mitt rum hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

eftersom han ej får syssla med julkukar längre

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

la precis en ljusslinga längs hela trappens lister på båda sidorna.. blev SUPERFINT e SÅ NÖJD.


   
SvaraCitera

Jag julpyntar ej... men min mamma gör det med våld!
Sa att jag inte orkar pynta mitt rum med nån trevlig belysnings.

Man är ej närvarande i ca. 30 min och tametusan så hänger det ett glashjärta med ljuslingor i, vid mitt fönster [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såhär blev det typ.. var svårt att ta kort i mörker utan blixt

Image

Image


   
SvaraCitera