Aviseringar
Rensa alla

Hur känner du just nu?


Ämnesstartare

annorlunda än hur mår du tråden eftersom tex rastlöshet inte är ett mående tillexempel. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är Du Rastlös Tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svar Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken på mig sj pga glömde en grej innan när jag var iväg och handlade....

pallar inte åka iväg igennn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner mig rastlös. Det är därför jag surfar runt på um Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner ångest och obehag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det inte hade stått i biblen att självmord är en oförlåtlig synd så hade jag tagit mitt liv för länge sedan. Finns fan inget positivt med mig och mitt sk "liv". Och ingen chans att förbättra mig och mitt "liv". Är helt fast. Som att befinna sig i ett väldigt mörk rum och det finns ingen väg ut, bara väggar överallt.


   
SvaraCitera
reben

KÄNNER DE E NÅT PÅ GÅNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polska:
Om det inte hade stått i biblen att självmord är en oförlåtlig synd så hade jag tagit mitt liv för länge sedan. Finns fan inget positivt med mig och mitt sk "liv". Och ingen chans att förbättra mig och mitt "liv". Är helt fast. Som att befinna sig i ett väldigt mörk rum och det finns ingen väg ut, bara väggar överallt.

Kram. Förstår att det är väldigt svårt just nu och att allt känns dåligt. Men jag hoppas att du finner ett ljus att hålla kvar vid. Världen skulle vara en fattigare plats utan dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Kram. Förstår att det är väldigt svårt just nu och att allt känns dåligt. Men jag hoppas att du finner ett ljus att hålla kvar vid. Världen skulle vara en fattigare plats utan dig. 

Jag är 23 snart 24. Har mått såhär sen jag var 14. Så det är inte bara just nu.

Vilket ljus? Jag har extremt många defekter som inte går att fixa, så det finns inget hopp för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig frusen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_n2smzkFyJX1sr6759o1_500.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har superdåligt samvete för att jag inte låter folk ha fel i fred =) tack för att du uppmärksammade mig på mitt ohyfsade beteende herr person som väljer Omnipotent som nick och sen insinuerar att andra har storhetsvansinne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:
har superdåligt samvete för att jag inte låter folk ha fel i fred =) tack för att du uppmärksammade mig på mitt ohyfsade beteende herr person som väljer Omnipotent som nick och sen insinuerar att andra har storhetsvansinne.

Gifen var inte menat till det du skrev. Gifen har jag faktiskt på min reblogg och profil, dålig timing kanske, tänkte vänta. 

Du tror att jag har storhetsvansinne, nicket och det jag säger ibland är väl mer bara spex och trams, hade jag trott det hade jag inte haft behov av att hävda mig. Det framgår ganska tydligt att det är motsatsen, mer såhär än något annat. Det är mer hur man säger det än vad man säger i denna kontext enligt mig personligen. 


   
SvaraCitera
reben

stressad
stressad
stressad
gnällig d typ kliar o sådär i kroppen 🙁


   
SvaraCitera