Aviseringar
Rensa alla

Hur känns det att föda barn?


Ämnesstartare

Nån som vet hur de känns att föda barn?
Och gör de fan inte ont att klippa av den där satans jävla navelsträngen!? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga din mamma [party][party][party][party][bigcheers][bigcheers][cool][crazy][wink][bigsmile][smile][tired][zzz]


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magic monkey friend:

Fråga din mamma

Men hon sover! 🙁 orkar inte vänta till imon xD


   
SvaraCitera

stinaaw:

Men hon sover! 🙁 orkar inte vänta till imon xD

Klockan är ju bara 23:43 fan vilken töööööööööööööööööööööööööööönt. Men ska jag föreställa mig så tror jag den största smärtan kommer senare när man inser vilken obegåvad liten skitunge man lyckas frambringa [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magic monkey friend:

Klockan är ju bara 23:43 fan vilken töööööööööööööööööööööööööööönt. Men ska jag föreställa mig så tror jag den största smärtan kommer senare när man inser vilken obegåvad liten skitunge man lyckas frambringa

Haha men tanten har ju jobb imorgon ;);)

Mäh!! för mig kommer det att vara världens skönaste känsla när jag poppat ut ungarna 😀


   
SvaraCitera

Gör ont ofc, och nej, varken mamman eller bebisen har någon som helst känsel i navelsträngen.


   
SvaraCitera

stinaaw:

Haha men tanten har ju jobb imorgon ;);)

Mäh!! för mig kommer det att vara världens skönaste känsla när jag poppat ut ungarna 😀

Jobb, så white trash [rolleyes]

Får hoppas den är vid liv bara [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör ont ofc, och nej, varken mamman eller bebisen har någon som helst känsel i navelsträngen.

Aha tack, det visste jag inte, asså de där me navelsträngen. 😀


   
SvaraCitera

stinaaw:

😀

vad sjutton.. har du gått o blitt på smällen? [confused]


   
SvaraCitera

fan, har inte råd med det här[sad]


   
SvaraCitera

Magic monkey friend:

den största smärtan kommer senare när man inser vilken obegåvad liten skitunge man lyckas frambringa [party]

[love]


   
SvaraCitera

Som att pressa ut en melon. Förmodligen honungsmelon.


   
SvaraCitera

råkade kolla på ett program om barnförlossningar och fy satan i helvetet vad äckligt. [cry] Värre än alla SAW och Hostel filmer tillsammans. Gjorde ont i hela kroppen bara av att kolla på det...

Under förlossningen av ett barn så hade tjejen tydligen lite för litet pupphål för det klippte upp det lite med en sax så det skulle bli större. WTF? Är det vanligt... ? [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

easycure:

Under förlossningen av ett barn så hade tjejen tydligen lite för litet pupphål för det klippte upp det lite med en sax så det skulle bli större. WTF? Är det vanligt... ?

Huj helvette!!! [sad]


   
SvaraCitera