Aviseringar
Rensa alla

Hur känns det att ha analsex?


Ämnesstartare

Det är såhär att jag börjar bli mer och mer nyfiken på att testa analsex, bara jag hittar någon bra kille att ha det med.
Men det jag undrar är. Hur känns det egentligen att ha analsex för oss tjejer?
Asså säg inte bara bra eller ont, utan HUR känns det? Beskriv så jag vet om jag vågar testa. [blush]


   
Citera

Bajsa innåt


   
SvaraCitera

prova med fingrarna först så känner du lite kur det är och sedan kasnke du har en dildo du kan prova med 😛


   
SvaraCitera

Det känns lite annorlunda jämfört med vanligt sex.. svårt att förklara. Testa om du vill men kom ihåg bara att ta det lugnt o så du veet först.. [smile]


   
SvaraCitera

rebeckisen:

Det är såhär att jag börjar bli mer och mer nyfiken på att testa analsex, bara jag hittar någon bra kille att ha det med.Men det jag undrar är. Hur känns det egentligen att ha analsex för oss tjejer?

Bring the pain train.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Det känns lite annorlunda jämfört med vanligt sex.. svårt att förklara. Testa om du vill men kom ihåg bara att ta det lugnt o så du veet först..

Men är det nåt du skulle rekomendera?


   
SvaraCitera

Kom ihåg kondom, glidmedel och avslappning bara. Och att inte ha vaginalt sex utan att byta kondom efteråt pga bakterier.

mvh skolsyster


   
SvaraCitera

[wink] Vill du ta en kaffe eller?


   
SvaraCitera

har hört att det kan göra ont och att det känns som att en bajskorv åker in och ut[shake][shake]


   
SvaraCitera

rebeckisen:

Men är det nåt du skulle rekomendera?

Första gången känns alltid obehagligast, och i början kan man uppleva att det gör väldigt ont, men efter en liten stund känns det bättre. Det som du bör tänka på är att använda glidmedel och kondom!

Men jag skulle inte rekomendera det 😛


   
SvaraCitera

isola:

Kom ihåg kondom, glidmedel och avslappning bara. Och att inte ha vaginalt sex utan att byta kondom efteråt pga bakterier.

Jösses vad du tjatar om kondomer och bakterier. Det finns ju fan mer bakterier under våra naglar än i en ren anal, så analsex behöver inte vara farliga än att onanera.


   
SvaraCitera

Fabregas:

Jösses vad du tjatar om kondomer och bakterier. Det finns ju fan mer bakterier under våra naglar än i en ren anal, så analsex behöver inte vara farliga än att onanera.

Viktigt för att inte få bakterier från analen i vaginan. Och ja, vi har en massa bakterier under naglarna, men det betyder inte att vi inte har det i analen.


   
SvaraCitera

Fabregas:

så analsex behöver inte vara farliga än att onanera.

du kan ju kolla upp det själv om du vill...


   
SvaraCitera

Fabregas:

Det finns ju fan mer bakterier under våra naglar än i en ren anal, så analsex behöver inte vara farliga än att onanera.

Jo, men å andra sidan har man (förhoppningsvis. känner inte dig) inte E. colibakterier under naglarna. I alla fall inte i samma utsträckning som i bajsmaskinen.

EDIT: varför skulle man ens vilja riskera det? byt bara kondom, hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera

Borde kännas typ som när hemska doktorn rövpullade dig [smile]


   
SvaraCitera