Aviseringar
Rensa alla

Hur känns det att ha analsex?


[crazy]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Borde kännas typ som när hemska doktorn rövpullade dig

Kanske var det som gav henne mersmak. [wink]


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Kanske var det som gav henne mersmak.

Ja, eller det faktum att detta inte är rebecka, 16 som äger kontot utan snarare gilbert, 45. Som är onormalt mycket intresserad av om det var kvinnlig eller manlig läkare som undersökte mig, för att vara sextonårig tjej utan baktankar [smile]


   
SvaraCitera
Exner

elverpigen:

baktankar

[crazy]


   
SvaraCitera

Jag kan endast svara för hur det är att bli påsatt som kille men lite som folk sagt så är det lite som att man skiter bara det att "det" åker in igen hela tiden och vad jag förstått så är det ungefär desamma för de utav kvinnligt kön. Kom ihåg att använda glidmedel (framförallt om den är stor och grov som jag själv har "erfarenhet" av hehe) och kondom pga risken för STDs.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Ja, eller det faktum att detta inte är rebecka, 16 som äger kontot utan snarare gilbert, 45. Som är onormalt mycket intresserad av om det var kvinnlig eller manlig läkare som undersökte mig, för att vara sextonårig tjej utan baktankar

Fula gubbar behöver också kärlek. [no-no]


   
SvaraCitera

Exner:

Yep,

pizdakurac:

Fula gubbar behöver också kärlek.

men inte från mig :s


   
SvaraCitera

elverpigen:

men inte från mig :s

Jo ibland måste man ställa upp för andras välmående alltså. [sad]


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Jo ibland måste man ställa upp för andras välmående alltså.

Dom borde ställa upp för mitt välmående genom att hålla sig borta [sad]


   
SvaraCitera

Som att bajsa baklänges.


   
SvaraCitera

Fabregas:

Det finns ju fan mer bakterier under våra naglar än i en ren anal, så analsex behöver inte vara farliga än att onanera.

Normalfloran i tarmen är en helt annan än den på händerna, så det är en knepig jämförelse (och om du har en källa till påståendet om var det finns mest bakterier är jag tacksam!). E. coli (som tillhör tarmens normalflora) orsakar hur som helst 70-80% av alla urinvägsinfektioner utanför hälso- & sjukvårdsinstitutioner, så jag skulle nog undvika att gå från analen och framåt utan kondombyte och tvätt..


   
SvaraCitera

rebeckisen:

Men är det nåt du skulle rekomendera?

Njaaaa... Föredrar vanligt sex alla gånger.. Men jag tycker du ska testa faktiskt om du vill. Det är inte så farligt [crazy]


   
SvaraCitera