Aviseringar
Rensa alla

Hur känns det att vara du?


Ämnesstartare

Jag vill veta.


   
Citera
Ämnesstartare

det är som det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns ofta ganska kasst, mycket förvirring, känns som att stå mitt i en orkan typ.
När det inte är så känns det förvirrat men bra, som att ens tankar har något värde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exalterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ont överallt, psykotisk, mer skuldkänslor än kafka. är dum o gör alltid fel val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner mig speciell, har dock inte lyckats klura ut varför jag besitter dessa förmågor, till vilken mening liksom. Det är svårt, men jag lyssnar efter röster så gott det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns väldigt bra faktiskt 🙂 mitt största problem är väl att jag har lite panik över skolan, 2 prov varje vecka just nu, och det suger ganska mycket. Annars känns det bra att vara jag 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utförliga ni är, vissa av er, fint!

det känns oftast bra i grunden att vara jag


   
SvaraCitera
mynona

att vara jag som person betraktat eller att vara jag så som i min livssituation? 

att ha min personlighet känns mycket bra. att vara i min livssituation är frustrerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är...lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som att vara en kåt apa Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
att vara jag som person betraktat eller att vara jag så som i min livssituation? 

att ha min personlighet känns mycket bra. att vara i min livssituation är frustrerande

det får du bestämma själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Det känns som att vara en kåt apa Blink

varför just en apa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Osäkert, tramsigt, bra, förvirrat, utöver det vanliga/ej enligt normen på ett fint vis.


   
SvaraCitera