Aviseringar
Rensa alla

Hur Känns Det Att Vara Hetero?


Ämnesstartare

Oj lol. Jag menade att skriva "En homosexuell kvinna och en homosexuell man söker ju inte varandra." Mitt fel.

Paseo:

istället ser jag något manligt som snygga axlar eller en sexig rumpa

Det börja likna ett sånt svar jag sökte.

FYI, jag har inte sovit på natten, så jag är ledsen om jag förvirrar folk.

Kanske frågan skulle varit "Vad är det som män har som inte kvinnor har?" bortsett från att kvinnor har bröst och en slida, och att män har en penis.


   
SvaraCitera

Det är nog en underliggande drift, precis som när man inte kan hålla sig från att ta chokladen när man inte borde [badgrin]

Är det någon kille jag inte känner men finner attraktiv så observerar jag väl bara honom, kollar ögon, drag, stil, hur han för sig, små rörelser osv. Sen tänker jag god damn vill känna hans åderpåle i mig (skoja). Jag gillar tanken på att bli kramad och känna mig trygg och liten, på något vis.

Sen kan jag tycka att tjejer är attraherande också men då bara om de visar intresse i mig, vad jag har märkt hittills iaf. Och då är det mer en känsla av lust och sex typ, mer än att känna mig trygg och liten. Men annars kan jag bara tycka att de är vackra, dras inte till de helt oprovocerat på samma sätt som jag kan dras till killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvinnor har en silhuett ibland som talar till något långt långt ner i en, typ nåt som fanns innan man var född. fördelningen av fett på deras kroppar, den outvecklade muskulaturen, deras små ansikten. man vill ju bara gnida sig mot dem.


   
SvaraCitera

antagligen inte vad du är ute efter men kan/orkar inte förklara på ett annat sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

antagligen inte vad du är ute efter men kan/orkar inte förklara på ett annat sätt

Det var faktiskt i stor del vad jag var ute efter.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RandomRubiks:

Precis, det är därför jag frågar heterosexuella kvinnor eller homosexuella män vad som de finner attraherande av män, eftersom att jag gillar kvinnor och förstår inte.

aha oj sry läste nog fel[blush]

men har ibland ganska svårt att förstå hur man kan attraheras av kvinnor :S massa fett överallt, jättebreda höfter som bara ser konstigt ut, något äckligt o skrynkligt slem-veck de vill att man ska ta på[shake][shake]

medans killar liks ofta är mer snygga, vältränade och har mycket sexigare kroppar osv. och så ler de sådär gullit o kan hålla om en på ett annat sätt, så man kan ligga sådär i hans famn o bli omhållen, och känna sig sådär mysigt trygg och omtyckt[blush] och så att bli pussad på, ligga och pussas och när man får ta på hans mage.[blush] särskillt om han ser ut typ såhär:

Image
mreaow


   
SvaraCitera
Paseo

Nintendos BFF:

men har ibland ganska svårt att förstå hur man kan attraheras av kvinnor :S massa fett överallt, jättebreda höfter som bara ser konstigt ut, något äckligt o skrynkligt slem-veck de vill att man ska ta på

ouch det kändes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RandomRubiks:

Det är så att jag förstår inte hur man kan finna män attraktiva.

Då är vi två. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ouch det kändes

förlåt, tjejer kan va söta och fina också! men känns så ibland[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det pirrar i magen


   
SvaraCitera
Paseo

Nintendos BFF:

förlåt, tjejer kan va söta och fina också! men känns så ibland

mhhh okejdå [sad]

Nintendos BFF:

och så ler de sådär gullit o kan hålla om en på ett annat sätt, så man kan ligga sådär i hans famn o bli omhållen, och känna sig sådär mysigt trygg och omtyckt och så att bli pussad på, ligga och pussas och när man får ta på hans mage

gosigosigooos så tycker jag med, men det är inte mooosigt om det är vem som helst, det ska vara någon man tycker om sååååå mycket.


   
SvaraCitera

framtidskon:

det pirrar i magen

ne då e man kär
inte att förväxlas me attraktion
så ere
livet


   
SvaraCitera

åkattraktion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ne då e man kär
inte att förväxlas me attraktion

förklara attraktioin hur känns det


   
SvaraCitera