Aviseringar
Rensa alla

Hur känns det?


Ninni
Ämnesstartare

Hej, snabb fråga! Hur känns det om du kommer få en present av ditt ex när du fyller år ?


   
Citera

jag fick ett kort där mitt ex skrev att hon för alltid skulle älska mig några månader efter det tagit slut. jag blev arg då. nu skulle jag inte bry mig. 


   
SvaraCitera

beror väl på hur relationen avslutats, hur nyligen den avslutats och om man är vänner, tänker jag.


   
SvaraCitera

Eftersom jag numera behandlar alla människor som vilka som helst så skiter jag i vilket. Skulle inte reagera mer annorlunda än om jag fick en present från nån annan.


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

isola:
beror väl på hur relationen avslutats, hur nyligen den avslutats och om man är vänner, tänker jag.

Jaha okej, men vi är bra vänner här.. jag skiter i om han vill ha eller inte, jag vill bara ge en present...


   
SvaraCitera
reben

Ninni: vi är bra vänner

ok formulera om d då "hur känns d att få present av en bra vän?" ja förmodligen blir man väl glad lr va


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

reben:

ok formulera om d då "hur känns d att få present av en bra vän?" ja förmodligen blir man väl glad lr va

Men han vet ju att jag tycker om honom ? 


   
SvaraCitera
reben

Ninni:

Men han vet ju att jag tycker om honom ? 

ok om du tkr att d låter olämpligt pga detta borde du väl avstå :s


   
SvaraCitera

Jag har ingen kontakt med mitt ex. Så skulle hon ge mig något skulle jag bli väldigt förvånad. Och misstänksam.


   
SvaraCitera

Ninni:
Hej, snabb fråga! Hur känns det om du kommer få en present av ditt ex när du fyller år ?

Vem gjorde slut?
att vara kompis med ett ex betyder ofta att en av er fortfarande har känslor.


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Underbarnet:

Vem gjorde slut?
att vara kompis med ett ex betyder ofta att en av er fortfarande har känslor.

han gjorde slut... han tar avstånd... fast han prata med mig ibland sedan vi har gjort slut  ... han har inga känslor för mig..


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Tjohej:
Jag har ingen kontakt med mitt ex. Så skulle hon ge mig något skulle jag bli väldigt förvånad. Och misstänksam.

men vi var tsm typ 2 veckor.. så kort tid... men vi har bara bra minne.. ''har aldrig bråkat''.. gjorde slut pga ''han kan inte ha känslor för mig''.......... känner varandra i 1 år nu..


   
SvaraCitera

Ninni:

han gjorde slut... han tar avstånd... fast han prata med mig ibland när vi gjort slut ... han har inga känslor för mig..  

Om du tycker om honom så ska du bara ignorera honom, ge honom inget som visar att du tycker om honom. 


   
SvaraCitera

Ninni: jag skiter i om han vill ha eller inte, jag vill ba


   
SvaraCitera

Skit i honom nu 🙁 


   
SvaraCitera