Aviseringar
Rensa alla

Hur känns det?


Förra året var första gången sedan jag och ett ex gjorde slut (6 år sedan) som inga presenter skickades över halva Sverige på respektives födelsedag Söt

Andra ex förutom henne:
Skulle bli rätt förvånad om jag fick något. 


   
SvaraCitera
reben

asså hade jag fått present från 1 ex hade jag typ Lol vafan e detta skickat tillbaka o krävt pengar för frakt


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Underbarnet:

Om du tycker om honom så ska du bara ignorera honom, ge honom inget som visar att du tycker om honom. 

okej bra skrivit, men kan du förklara varför välja folk att ignorera istället ? varför visa man inte ?  vad är det som är positiv med detta ?


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

FruLiten:
Skit i honom nu 🙁 

det blir svårare nu för att jag har hans snapchat och jag tycker om att skicka bilder:(

men vi har slutat prata med varandra på facebook.... 


   
SvaraCitera

Ninni:

det blir svårare nu för att jag har hans snapchat och jag tycker om att skicka bilder:(

men vi har slutat prata med varandra på facebook.... 

Människor förstår inte vad dom har förlorat förrns dom har gjort det.
Ger han dig inge uppmärksamhet och ni pratar inte på facebook osv, då kan du göra samma sak, slösa inte din energi på folk som inte förtjänar det. Bara ett tips. 

Gå vidare med rak rygg och leta efter någon bättre, då kommer han ångra sig 🙂


   
SvaraCitera

Ninni: okej bra skrivit, men kan du förklara varför välja folk att ignorera istället ? varför visa man inte ?  vad är det som är positiv med detta ?

Folk vet inte vad dom har förlorat förrän det är borta.
Om du visar att du har gått vidare, då kommer han ångra sig.
skickar du bilder och ger honom presenter så kommer han spara dig som säkerhetskort,
Är han ett svin så kommer han försöka ligga med dig.

Gå vidare, han kanske kommer tillbaka eller så hittar du någon bättre och roligare 🙂


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Okej tack för alla svar 🙂 


   
SvaraCitera

Köp till mig istället!


   
SvaraCitera

Det beror på vad intentionen verkar vara, om det e elakt så ledsenhet o sorg.  


   
SvaraCitera

beror väl på vad man får


   
SvaraCitera
Correh

Skulle nog vara rätt kul!


   
SvaraCitera

Hade nog känts konstigt. som om hon fortfarande vill ha mig, typ försöker framstå som lockande osv. 🙁    


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

S3ON:
Hade nog känts konstigt. som om hon fortfarande vill ha mig, typ försöker framstå som lockande osv. 🙁    

Jaha okej. men är du glad också?


   
SvaraCitera

Ninni:

Jaha okej. men är du glad också?

vaaaaa

jag vet inte hur jag hade reagerat 🙁


   
SvaraCitera
Pardon

Beror väldigt mycket på hur ni avslutade det. I mitt fall hade jag roffat åt mig paketet och slungat ut det genom närmaste fönster...öppet eller ej...och respektfullt bett henne dra åt helvete och lämna mig ifred. Meeeeen vårat förhållande avslutades inte direkt på ett bra sätt...


   
SvaraCitera