Aviseringar
Rensa alla

Hur känns dubbelmacka?


Nachac:

För att genomföra något i porr utesluter per automatik att det sker i något annat sammanhang.

Så, du har dubbelmackat med någon? Eller är det en väns vän som gjort det?

Min (och antagligen Isolas) tes är att det kanske inte sker så ofta utanför porrsammanhang.


   
SvaraCitera

Nachac:

För att genomföra något i porr utesluter per automatik att det sker i något annat sammanhang.

Visste fan att du skulle säga emot isola om någonting när jag tryckte in mig på den här tråden.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Så, du har dubbelmackat med någon? Eller är det en väns vän som gjort det?

Nej, men jag kan på rak arm komma på två kvinnor jag känner som vill genomföra detta och det skedde med all sannolikhet långt innan dagens porr var uppfunnen.

Ensamvargen:

Min (och antagligen Isolas) tes är att det kanske inte sker så ofta utanför porrsammanhang.

Ja, det är ovanligt, antagligen en av anledningarna till tråden.


   
SvaraCitera

dazed:

Visste fan att du skulle säga emot isola om någonting när jag tryckte in mig på den här tråden.

Är ju inte jätteotippat, men grattis till intuitionen.


   
SvaraCitera

Nachac:

Är ju inte jätteotippat, men grattis till intuitionen.

Nej jag kanske inte är redo för mitt eget tv4plus-program ännu.


   
SvaraCitera

Nachac:

vill genomföra detta

Men dom har inte genomfört än? Antar att det inte riktigt räknas då.

Nachac:

det skedde med all sannolikhet långt innan dagens porr var uppfunnen

Ja, antagligen. Är ju precis som med allt annat, svårt att säga vem som gjorde det först.

Nachac:

Ja, det är ovanligt, antagligen en av anledningarna till tråden.

Oh, shit? Tror du det? Jag tror faktiskt att TS tror att det är vanligare än det är och att TS vill testa det själv och därav skapar en tråd för att vet vad andra har för erfarenheter av det. Men jag kan inte mer än spekulera (inte du heller).


   
SvaraCitera

dazed:

tv4plus

ooh fancy.


   
SvaraCitera

ceka92:

ooh fancy.

Kom nu på att kanalen nog heter sjuan nuförtiden. Gubben börjar bli gammal och yrar tydligen.


   
SvaraCitera

dazed:

Nej jag kanske inte är redo för mitt eget tv4plus-program ännu.

[bigsmile]

Ensamvargen:

Men dom har inte genomfört än? Antar att det inte riktigt räknas då.

Räknas i vilket syfte?

Ensamvargen:

Jag tror faktiskt att TS tror att det är vanligare än det är och att TS vill testa det själv och därav skapar en tråd för att vet vad andra har för erfarenheter av det.

Helt möjligt det också, det gör detsamma, att plocka ner vederbörandes fantasi med att denne har tittat för mycket på "vriden porr" är oavsett opåkallat.


   
SvaraCitera

Nachac:

Räknas i vilket syfte?

Räknas till antalet UM:are eller personer UM:are känner som dubbelmackat såklart.

Nachac:

Helt möjligt det också, det gör detsamma, att plocka ner vederbörandes fantasi med att denne har tittat för mycket på "vriden porr" är oavsett opåkallat.

Ibland är det nödvändigt att krossa drömmar.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Ibland är det nödvändigt att krossa drömmar.

Möjligen om drömmarna går ut på att skada någon, annars ser jag ingen anledning.


   
SvaraCitera

som att bli klämd mellan en dörr och en vägg.


   
SvaraCitera

Har haft det, men bara lite. Inget speciellt... Men jag tycker inte analsex är skönt så vad vet jag haha


   
SvaraCitera

Dubbelmacka...trekantsmacka!!! [love]

Image


   
SvaraCitera
mynona

Men vet du vad, de flesta som svarar att de gjort det skulle antagligen inte tala sanning - och de flesta som faktiskt har gjort det skulle nog inte tala om det offentligt.


   
SvaraCitera