Aviseringar
Rensa alla

hur kan det vara olagligt att ha pistol?


Ämnesstartare

alla vet väl hur dagens samhälle är..?

god bless america

US-Flag--White-Swastika.gif


   
Citera
reben

d bara e så
respektera lagen
för fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
d bara e så
respektera lagen
för fan

det är illuminati som säger lagarna ju


   
SvaraCitera

rik vit tjej:

det är illuminati som säger lagarna ju

Jaså, hur vet du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurumbarTurin: Jaså, hur vet du det?

jag för bara vidare fakta


   
SvaraCitera

Fattar inte heller, vi måste ju kunna försvara oss mot reptoiderna när de väl bestämmer sig för att utrota 90% av världens befolkning och använda resten som slavar. Skolskjutningarna i USA är bara false flag-operationer utförda av regeringen. Fler skjutvapen=tryggare samhälle!

wwj4GwW.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äntligen nån som fattar

haha den bilden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the jesuits!


   
SvaraCitera

rik vit tjej: haha den bilden! 

Snodde den från dig för något år sedan. Rodnar

För att vara seriös så utgör det en större risk att utföra brott om alla får tillgång till skjutvapen, vilket kan leda till att en del brott minskar, men dödsskjutningar blir mycket mer vanliga (duh). Jag kan se poängen i att t.ex. ge kvinnor som oftast är fysiskt svagare än män ett effektivt sätt att försvara sig på, frågan är bara hur många av dem som faktiskt kommer att skaffa vapenlicens och gå runt med pistol?

Tror ändå att brottslingar, på det stora hela, hade gynnats mest av att skjutvapen blev mer lättillgängliga, eftersom de känns mer benägna att använda dem. Bor typ i Sveriges motsvarighet till Compton och vet inte om jag någonsin hade vågat lämna lägenheten igen ifall det hände. ;__;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte våhgat gå runt i ett samhälle där alla bär vapen. :((


   
SvaraCitera

rik vit tjej:

jag för bara vidare fakta

Lustigt hur du istället för att ge fakta bara säger att du vet, låter som du inte har någon backning för ditt ursprungliga uttalande. Om du lägger fram bevis måste jag ju erkänna mig rättad så kom igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte, larvigt med förbud och maktcentralisering. skjutvapen är baseline technology idag och en grundstomme i mänskligt maktspel vare sig man vill det eller inte. det är inget som bara ska tillfalla poliser och kriminella. palla moralisera. har aldrig funkat tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurumbarTurin: Lustigt hur du istället för att ge fakta bara säger att du vet, låter som du inte har någon backning för ditt ursprungliga uttalande. Om du lägger fram bevis måste jag ju erkänna mig rättad så kom igen.

det finns inget som stoppar din slutledningsförmåga va..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå har ni ingen pistol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rik vit tjej:

det finns inget som stoppar din slutledningsförmåga va..

😀


   
SvaraCitera