Aviseringar
Rensa alla

Hur kan ett leende vara fult?!


Ämnesstartare

Kan man träna sig framför spegeln till ett fint leende?

Jag undviker att le alt. tar handen för munnen eftersom att jag skäms över mitt leende!

Inget fel på mina tänder eller mitt ansikte men det är som att leendet inte passar mitt ansikte. Det ser så fult ut 🙁



   
Citera
Ämnesetiketter

Ja, det kan man väl? Du får väl prova att le på olika sätt tills du tycker att det ser bra ut. Jag tror däremot inte att någon annan tänker på ifall ditt leende är fint eller inte. Det här låter ju hur klyschigt som helst men de flesta är fina när de ser glada ut - oavsett utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAH..asså dagens PROBLEM OJOJ VILKET PROBLEM aha jävlar vad Osäker ..hm är du emo ?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla ser bättre ut med ett äkta leende. så det behöver du inte oroa dig om. dock kan man vara dålig på posering. vilket jag är.


   
SvaraCitera
höna

Mitt skratt är fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte jag nånsin tyckt att ett leende varit fult. Glädje är vackert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era svar 🙂

Ni har rätt, folk kunde nog inte bry sig mindre om hur andra personers leende ser ut och jag har inte heller sätt något fult leende. Jag gillar folk som ler 😀 Men det känns ändå jobbigt att le för mig! får väl intala mig själv på nått sätt att mitt faktiskt också är fint! 

höna:
Mitt skratt är fult

Inte lika fult som mitt leende Icke!

Aaron:
HAHAH..asså dagens PROBLEM OJOJ VILKET PROBLEM aha jävlar vad Osäker ..hm är du emo ?  

Jag är varken osäker eller emo. Försvinn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Mitt skratt är fult

haha ja, mitt också. vet inte om jag känner någon med ett "fint" skratt.


   
SvaraCitera
time
 time

Aaron:
HAHAH..asså dagens PROBLEM OJOJ VILKET PROBLEM aha jävlar vad Osäker ..hm är du emo ?  

Du behöver inte vara nedlåtande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag: Kan man träna sig framför spegeln till ett fint leende?

höna: Mitt skratt är fult

Tips till er båda: Att ens leende eller ens skratt är fult är något som man själva kan få för sig. Förvisso kommer aldrig någon att säga "vilket hemskt skratt/leende du har" för få är så elaka, dock har jag stött på många personer som stör sig på antingen sitt leende eller sitt skratt - vilket för mig alltid varit helt obegripligt (speciellt när det gäller skratt, då jag kan skratta bara av att det skrattas). Jag har aldrig sett ett leende eller hört ett skratt som jag tyckt varit fult, oavsett hur gammal man är eller om det saknas tänder eller om man bara har väldigt dålig munhygien.

Det tål att tänkas på, för jag tvivlar på att jag är ensam om att tycka att ett skratt eller ett leende inte kan vara fult. Eller jo, möjligen ett fejkat skratt som man får/försöker få låta psykotiskt och/eller häxigt (käft, det är ett ord) som jag gör ibland, sånt kan jag tänka mig kan uppfattas som fult. MEN DET ÄR KULMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slice_arnold_schwarzenegger_terminator_s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhhhhhh vad jag haaaataaar glaada människor Arg


   
SvaraCitera
höna

Storchen84:

Tips till er båda: Att ens leende eller ens skratt är fult är något som man själva kan få för sig. Förvisso kommer aldrig någon att säga "vilket hemskt skratt/leende du har" för få är så elaka, dock har jag stött på många personer som stör sig på antingen sitt leende eller sitt skratt - vilket för mig alltid varit helt obegripligt (speciellt när det gäller skratt, då jag kan skratta bara av att det skrattas). Jag har aldrig sett ett leende eller hört ett skratt som jag tyckt varit fult, oavsett hur gammal man är eller om det saknas tänder eller om man bara har väldigt dålig munhygien.

Det tål att tänkas på, för jag tvivlar på att jag är ensam om att tycka att ett skratt eller ett leende inte kan vara fult. Eller jo, möjligen ett fejkat skratt som man får/försöker få låta psykotiskt och/eller häxigt (käft, det är ett ord) som jag gör ibland, sånt kan jag tänka mig kan uppfattas som fult. MEN DET ÄR KULMycket glad

Hjärta

ceka92:

haha ja, mitt också. vet inte om jag känner någon med ett "fint" skratt.

anonymajag:
Tack för era svar 🙂

Ni har rätt, folk kunde nog inte bry sig mindre om hur andra personers leende ser ut och jag har inte heller sätt något fult leende. Jag gillar folk som ler 😀 Men det känns ändå jobbigt att le för mig! får väl intala mig själv på nått sätt att mitt faktiskt också är fint! Inte lika fult som mitt leende Icke!

Jag är varken osäker eller emo. Försvinn.

Alltså jag låter som en gris. 


   
SvaraCitera

Du ritar fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske har gula tänder.


   
SvaraCitera