Aviseringar
Rensa alla

Hur kan folk ta Henrik Arnstad seriöst?



   
Citera

Han vill ju bara ha pluspoäng för sin "moral"


   
SvaraCitera
Exner

presidente: Nej


   
SvaraCitera

jag tar hans hutlösa oförskämda dumhet seriöst


   
SvaraCitera
mens
 mens

Han verkar vara en fin människa som vill se det goda i allt men nu kanske inte ser saker för vad de är. Dock kanske integrationen funkar bättre här än andra ställen. Samt folk som ba nej den här taggen är inte för dig bubu kan skärpa sig.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Obehagligt hur samhället har blivit fientligt, men också hur folk ej tar fanatismen folk tar med sig hit och som skapar så många motsättningar i andra länder på allvar. Skäms över att tillhöra kategorin "vuxna" pga vår värld är så jävla illa skött. Fy på er, fy!

Knas att inte moderatorn inte är det minsta neutral (det brukar de väl iof inte vara i våra debatter heller). Rätt otrevligt av Arnis att inte bevärdiga sin motdebattör med en blick också.


   
SvaraCitera

det känns som man känner igen hans ansikte från kamratposten


   
SvaraCitera

presidente:

Spelar Aschberg dum eller förstår han verkligen inte att Arnstad har ljugit? 

presidente: Nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Spelar Aschberg dum eller förstår han verkligen inte att Arnstad har ljugit?

Antagligen spelar han bara.
Aschberg är inte direkt korkad.


   
SvaraCitera

Proteus:

Spelar Aschberg dum eller förstår han verkligen inte att Arnstad har ljugit? 

Aschberg är en vidrig mansgris utan ett hederligt ben i kroppen.


   
SvaraCitera

"Aftonbladet Kultur"
'nuf said


   
SvaraCitera

Jag har varken Arnstad seriöst eller folk som länkar till något han har sagt samt till Aftonbladet och de som i sin tur länkar till IRM osv. Det är shit av alltihopa.


   
SvaraCitera

Det måste vara rätt skönt att naziststämpla alla som inte håller med en ändå. 


   
SvaraCitera

Hade varit roligare att se en mer aggressiv och påläst motdebattör till arnstad i den senaste debatten så att hans onliners kunde filats ner. Vissa kan ju faktiskt få intrycket av att han fick rätt i sak när motdebattörerna stod där halvt passiva och lungt förklarade ut läget. 

Arnstad gör förvisso en bra debatt med tanke på att hans världsbild är av ett unikt verklighetsfrånvänande slag. Det verkar som att han rentav drar nytta genom att leva som i ett parallellt universum att döma av hans uppförande och retorik som inte visar minsta tillstymmelse av osäkerhet eller respekt för meningsmotståndare.

Som svar på frågan så nej, arnstad tar jag inte seriöst. Ingen tar arnstad seriöst förutom förutom "antifascister" och "antirasister" som fortfarande inte kan släppa att SD skulle vara ett nazistiskt parti.

Rödingajävel, en f.d aktiv användare på forumet, minns jag var en stor anhängare av denna jubelåsnan av nämnda anledning.


   
SvaraCitera

Weeaboo
Rödingajävel, en f.d aktiv användare på forumet, minns jag var en stor anhängare av denna jubelåsnan av nämnda anledning.

hahahahha seriöst? trodde han hade något innanför pannbenet ändå.


   
SvaraCitera