Aviseringar
Rensa alla

Hur kan jag bli snyggare [BILD]


Ämnesstartare

Tjenare, jag har ett litet problem.

Mitt problem är att jag har svårt att få tjejer pga mitt utseende.

Skulle gärna vilja ha tips på hur jag kan förbättre mig.

josef_fritzl.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Döö kanske[no-no]


   
SvaraCitera

Du är fin som du är [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heej tjejisar. 🙂 Hihi. 🙂 Vickis väckte mej ½ 8. Orkade inte upp på en gång . Zzzzzzz.. Men upp sen å frukost å så uuut. 😀 Ville va med å handla. 😀 Å Viktoria ville ha mej med. (L) Vänta vid hållplatsen å såg sötisar. 😀 Seeeen kom alla. Kraaaama Vickis. 😀 Till ICA. Handla å snacka. Såg söööta Felicia kom in. + sööta Marie. Heej. Myyys me Vickis å snacka massa. Sööta Caroline i kassan. Den tog jag ju då. Heeej. 😀 Sen till bokhandeln. Skulle köpa paket till Sofie å Vickis syrra. Sen.. Träffa på Madelene. 😀 Sötiiiiiis. 😀 Heeeej. Kraaaaam. 😀 Sen till Kantzowska då. Slöa på datan. Sötisar såg ja. In på BlipVille å bdb. 😀 Skrev till Linn massa. 😀 (L) Hehe.. Så maat. Buusa me Viktoria å andra tjejisar. 😀 Haha. Kuul. 😀 Så hem. Å kolla Vbå å msn med Viktoria. (L) Så msn med nåra till å ladda upp videos på YouTube. Hehe. 😉 Så till bildtimmen. Buuuuuus. Myyyyyys. Haha. Idag va de klippa & klistra. Hahah. Hade kuuul. Buuuusa. xD Sen sluta vi. Sötiiiiisaaar. 😀 Heeeej. Vinka till många när ja gick sen....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Hando

Raka porrmuschen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Negerfittor:

Skulle gärna vilja ha tips på hur jag kan förbättre mig.

Vaxa mustaschen, skulle nog se stiligt ut [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Negerfittor:

Tjenare

fan va snygg du är[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är perfekt som du är darling[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noppa ögonbrynen och smeta på lite foundation, men du är jättegullig och bör ju inte ha något att oroa dig för egentligen. Hett tips är väl att inte låsa in tjejerna i källaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera