Aviseringar
Rensa alla

Hur kan jag få min kanin att sluta?


Ämnesstartare

Min underbara, asgulliga kanin går inte att gå in till när hon är ute i hagen, för HON börjar jucka mot mina (och alla andra som går in till henne) ben!
Man puttar iväg henne, men hon kommer tillbaka lika snabbt och fortsätter... -.-

Någon som vet vad man ska göra åt det? Det börjar bli ytterst irriterande....


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt kaninen ha en boll, då får den sitt behov av juckande. Det minimerar risker för att kaninen vill fly.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom gör så. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Låt kaninen ha en boll, då får den sitt behov av juckande

Tack! Ska prova! ;P


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
kachin

hahaha men det är ju perfekt! rymmer ej, och så kan du gå ut med henne utan koppel [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag släppte ner en boll hos henne nyss, hon gick direkt på den och började jucka... Men sen efter ett tag så slutade hon och satt bara och tittade på mig istället 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter precis som pallo[blush] alltid när man skall ha gäster så börjar han jucka mot deras ben. Så kan aldrig bjuda folk på sexpartyn när han håller på så, jag menar, det är ju kul att han är kåt och juckar, men dom förväntar sej nog lite mer än att han skall sätta på deras ben och sen komma efter 5 min[sad]


   
SvaraCitera
Spyro

zzzzzzzzzzzzzzzzz[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är dominant och vill dominera över dig. Det bör kunna lösas med kastrering, det är väldigt onödigt att ha en kanin som inte används i avel okastrerad. De blir ju ofta väldigt stressade/skendräktiga/superbrunstiga under vår/sommar och då mår de bättre av att vara kastrerade.

Jag kastrerar alla mina som inte går i avel/utställning, fast jag har mest avelskaniner och det vore ju inte så smart att kastrera dem. [smile]


   
SvaraCitera

Haha[bigsmile]

davvelito:

Låt kaninen ha en boll, då får den sitt behov av juckande

Det påminner mig om min hankanin. Han var på min svartvita fotboll av mjukplast varje gång han såg den[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kastrera


   
SvaraCitera

De ska ju också få ha ett sexliv stackarna [surprised]
Tänk om det hade vart så för oss med O_O då hade min mamma vart tvungen att kastrera min bror när han var 10... inte okej asså... inte okej

köp en leksak till den, finns det kläder till hundar finns det sexleksaker till kaniner [y] annars blir jag besviken på mänskligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuindagnir:

då hade min mamma vart tvungen att kastrera min bror när han var 10... inte okej asså... inte okej

Juckar han också på folks ben? [confused]


   
SvaraCitera