Aviseringar
Rensa alla

Hur kan jag hjälpa henne att sluta röka?


moa_j:

det värsta är att jag börjar bli sugen ibland o fy fan det vill jag inte bli !!

Pucko[tard]


   
SvaraCitera

När jag läser sånt här vill jag bara ta mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du sett 40 åriga kvinnor som rökt rätt länge? Med raspig röst, OCH DOM SER SÅ SKABBIGA UT! Dom ser ut som äkta white trash.

Sen ser du på dom som inte rökt..


   
SvaraCitera

Låt henne dö för fan, det är hennel val, hennes liv. [no-no]


   
SvaraCitera

man kan inte tvinga nån att sluta röka ska dom göra sluta måste dom värkligen vilja det själva om hon nu är beroende vilket är väldigt svårt att bli på ett paket i månaden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

woomp there it is

vasnackaru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

vasnackaru

var invisible slamdunk när jag läste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns ingenting som du kan göra, rökare slutar inte bara för att någon säger till.


   
SvaraCitera

får en känsla av att hon börjat för att det är coolt och sanningen är (ofta iaf) att man fasktist får mer status om man röker i den åldern, å om hon nu får mer status kmr hon nog inte sluta på ett bra tag vad du än gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

var invisible slamdunk när jag läste

I see.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min "kompis" röker hasch och sånt. Det gör mig ledsen. Vet egentligen inte varför, eftersom det inte är så märkvärdigt. Men skulle nog helst vilja att hon inte rökte något alls, men det är sådant man får försöka acceptera [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karma Schmarma:

får en känsla av att hon börjat för att det är coolt och sanningen är (ofta iaf) att man fasktist får mer status om man röker i den åldern, å om hon nu får mer status kmr hon nog inte sluta på ett bra tag vad du än gör.

Mmm.. precis vad jag kan tänka mig !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fågel i det blå:

Min "kompis" röker hasch och sånt. Det gör mig ledsen. Vet egentligen inte varför, eftersom det inte är så märkvärdigt. Men skulle nog helst vilja att hon inte rökte något alls, men det är sådant man får försöka acceptera

Antagligen så är det väll bara o acceptera det,


   
SvaraCitera

Sluta vara hatisk emot rökare [mad][mad]!"(#(!"(#8
Stolt rökare sen jag var 13![wink] [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera