Aviseringar
Rensa alla

Hur kan jag känna såå???


Ämnesstartare

Vet inte vad som händer med mig, efter att jag träffade en kille som jag hade så starka känslor för som jag aldrig kännt förut och det gör så ont att tänka på honom, efter att han slutade höra av sej och jag blev typ dumpad har jag inte kunnat sluta tänka på de nätterna vi tillbringade tillsammans och jag bara gråter och gråter, alla säger att han inte är bra för mej och att jag skall glömma honom och hitta någon ny? men vad f*n gör man när det inte går och jag itne vill ha någon annan! om jag hittat någon annan,slutar det med att jag dumpar den typen och börjat tänka på den gamla igen! +att jag ahr mycket problem med min pappa och alltid när jag är ledsen för att han har gjort något blir jag helt förkrossad och börjar tänka på hur jag blev typ dumpad igen! Alla säger att jag har förändras efter det här... Jag var alltid den positiva människan men nu kan jag inte se något positivt mera. Varje dag hamnar jag ändå fakea ett leende och säga att allt är bra fast alla märker att det itne är, men jag orkar inte mera! 🙁


   
Citera

Antingen så litar du på dina kamrater och trotsar dina känslor, eller så blir du besatt och de är inte trevligt.
Vad som är bäst eller enklast kan jag dock inte svara på


   
SvaraCitera

olyckli kärleeeekkkk[sad]


   
SvaraCitera