Aviseringar
Rensa alla

Hur kan jag ?


Du verkar alltid ha slut på idéer, du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

sen får du komma på resten själv [rolleyes]

Tack [smile] Det var en skit bra ide ! [bigsmile] ska testa det [smile]


   
SvaraCitera

loita:

och gör de, sen tar du av hans kallingar och säger åt han att sätta sig igen och du sittandes på knä smeker honom nerifrån och upp mot hans kuka, kysser nära och omkring för att jävlas lite innan du tar den i munnen och kör på och sen får du komma på resten själv

är det så folk har sex nuförtiden?? känns som om jag har hamnat i fel dimension igen


   
SvaraCitera
loita

Surina:

Tack Det var en skit bra ide ! ska testa det

haha go for it [bigsmile]

Tilda1988:

är det så folk har sex nuförtiden?? känns som om jag har hamnat i fel dimension igen

Some people do [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

jag skulle göra de en gång, men de visade sig att han hade klaustrofobi [rolleyes]

haha stackars, du kan få komma hem till mig [wink]


   
SvaraCitera
loita

llooll:

haha stackars, du kan få komma hem till mig

men de löste sig han spände fast mig ist [blush]
hahahaha snällt av dig [wink]


   
SvaraCitera

Vore ju en big suprise om du hade typ hade en strapon och knullade honom. Då skulle han bli förvånad! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna fram ett ridspö och säg att du varit en olydig flicka som måste straffas [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

hahahaha snällt av dig [wink]

man måste ju tänka på sina medmänniskor [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

nej och ingen av oss vill det heller [shake]

Tror du ja [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sinnessjukdom:

Tror du ja [ops]

sant faktiskt vi pratade om det


   
SvaraCitera
loita

llooll:

man måste ju tänka på sina medmänniskor

så sant [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en lite annan grej: du skaffar en dildo. sedan erbjuder du han att ha ett sexmaraton som varar långt in på kvällen. det hela börjar med förspel som vanligt, du har vanlgt sexiga kläder på dig för att atrahera honnom sedan får du inte glömma att göra "sexiga moves" som att slicka dig om lepparna precis som att du var riktigt, riktigt sugen. ta allt ganska långsamt, detta "teasar/frestar" honom. sedan kan du tänka på hur du kysser honom, ett tips är att använda lite tänder som du lungt biter tag i hans läpp, detta är riktigt sexuellt retande 😉 efter att han har kommit kan han använda sig utav dildon, för han kommer att ladda om så är han tillbaka om ca 5 minuter igen, detta gör så att ni kan ha ett sexuellt maraton hela natten lång om ni vill. lycka till [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sky_labb:

har vanlgt sexiga kläder

Sky_labb:

honnom

tryckfels nisse har varit här igen
Ovanligt sexiga kläder, menade jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sky_labb:

Jag har en lite annan grej:

hehe nice [wink]


   
SvaraCitera