Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man bli emo


Ämnesstartare

Inte så att jag vill bli det men vill bara veta hur dom tänker, dom är ju inte direkt fina, dom ser så hårda ut m.m


   
Citera
Ämnesstartare

En del vill se emotional ut i sin klädstil och  uttrycka det i sitt utseende   , är inget fel idet 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste hata sig så pass mycket att man är beredd att ta självmord med en rostig kniv i magen, typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dom är jättefina.


   
SvaraCitera

Tycker inte att de ser så hårda ut, snarare lite fjolliga. 

 


   
SvaraCitera
reben

vadå  hur dom tänker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Tycker dom är jättefina.

Håller med , men inte alla Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dyrka conor o göra -.-'-smileyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vadå  hur dom tänker

Aså jag menar typ hur tänker dom när dom väljer att se ut så, dom måste ju få mycket blickar på sig och sånt

reben:
vadå  hur dom tänker

reben:
vadå  hur dom tänker


   
SvaraCitera
reben

JuicyG:  dom måste ju få mycket blickar på sig och sånt

    e väl allt tjejer vill. om man e ful får man ta till alternativa metoder


   
SvaraCitera
Draug

JuicyG: Inte så att jag vill bli det men vill bara veta hur dom tänker, dom är ju inte direkt fina, dom ser så hårda ut m.m

haha fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

    e väl allt tjejer vill. om man e ful får man ta till alternativa metoder

allt tjejer vill du fick de låta lite fel, jag kanske inte är världens finaste men jag är stolt över mig själv o min kropp respekterar den. För gud har skapat mig så jag är för en anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar folks reaktioner , när jag rör mig på stan när jag har fixat håret rejält ,bättre än jävla peruker och lös hår som finns att köpa haha . En gång kom en kille fram och sa är det äkta ? 

vanlig Svensson style  är trist som in i helvete , det ska se vackert och coolt/ hårt med grym attitude !! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Jag älskar folks reaktioner , när jag rör mig på stan när jag har fixat håret rejält ,bättre än jävla peruker och lös hår som finns att köpa haha . En gång kom en kille fram och sa är det äkta ? 

vanlig Svensson style  är trist som in i helvete , det ska se vackert och coolt/ hårt med grym attitude !! 

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag tycker om att ha en egen stil" 

Hahah skrattar varje gång jag hör någon emo säga det! 


   
SvaraCitera