Aviseringar
Rensa alla

hur kan man ibland tro att man är snygg när man är ful


Ämnesstartare

vissa som har gjort fel med sitt utseende t.ex. sminkat sig fult eller noppat ögonbryrnen konstigt eller konstig frisyr eller bara annan konstig grej som inte ser bra ut

så tror man att man är fin

men sen efteråt när man inte har d så längre så ser man att man faktiskt var ful då

det värsta är att man inte vet om man har nån sån ful grej nu

kommer inte få veta förrän det är för sent


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera

Har också tänkt på detta.
Senaste störningsmoment är folk som använder leggings som vanliga byxor. Det är inte snyggt, hur kan de gå hemifrån och tänka "Det här ser bra ut, nu kan jag gå ut och tycka att jag är hetast".

Men ja, jag har sett bedrövlig ut med svart hår och konstiga kläder, vet hur lätt det är att trilla dit. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lösningen: inför uniformstvång för tards.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Senaste störningsmoment är folk som använder leggings som vanliga byxor.

Det är märkligt, jag har också sett såna! De har bara leggins och en tröja på sig! KONSTIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men ja, jag har sett bedrövlig ut med svart hår och konstiga kläder, vet hur lätt det är att trilla dit. [sad]

Pics or stfu! En gotharlampa låter väldigt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenskap


   
SvaraCitera

framtidstron:

Det är märkligt, jag har också sett såna! De har bara leggins och en tröja på sig! KONSTIGT

Ja, jag vet! Det är så fult! Ser ju inte klokt ut. Är ju som att man skulle använda strumpbyxor och t-shirt! Jättekonstigt!

Stringburka:

Pics or stfu! En gotharlampa låter väldigt intressant.

Uuuh. Vet inte. Det är SÅ pinsamt. Såg verkligen helt hemsk ut. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det händer mig typ alltid !!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Vet hur det är [crazy]
Numera är jag snygg på riktigt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, jag vet! Det är så fult! Ser ju inte klokt ut. Är ju som att man skulle använda strumpbyxor och t-shirt! Jättekonstigt!

mm, så visar man sin stjärt i tajta trikåer inför alla som ser en. varför vill man göra så? 🙁


   
SvaraCitera

framtidstron:

mm, så visar man sin stjärt i tajta trikåer inför alla som ser en. varför vill man göra så? 🙁

Vet inte. Såg en tjej med för små trosor, så de skar in i hennes skinkor, vilket ju syntes jättetydligt när hon bara hade leggings över!
Varje gång hon har bara legging vill jag fråga henne varför [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror aldrig att jag är snygg [sad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera