Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man komprensera ett "fult" ansikte? 🙂


abbe00:
Hej 🙂

Som rubriken lyder, hur kan komprensera ett icke snyggt ansikte? 🙂 Ge mig alla tips & råd ni kan, det vore grymt 🙂 Tack! 

Typ träna & sola  , ha bra klädstil , snyggt hår , sköta tänder och hud. Sen tycker jag det viktigaste på en kille är personlighet och attityd , det gör en person mycket snyggare! 


   
SvaraCitera

Genom att vara en avslappnad och skön prick. En härlig personlighet som får för folk att chilla o koppla av i ditt sällskap, helt enkelt. 


   
SvaraCitera
penja

Bra hållning. På riktigt, det gör så mycket! 


   
SvaraCitera
matmat

abbe00:
Hej 🙂

Som rubriken lyder, hur kan komprensera ett icke snyggt ansikte bonus? 🙂 Ge mig alla tips & råd ni kan, det vore grymt 🙂 Tack! 

Kan tipsa dig och alla att läsa Henrik Fexeus böcker. De handlar mycket om man hur man kan jobba på sin personlighet och hur man kan agera på ett sätt som motparten kan finna attraktivt. alla kan få ligga är nog den mest relevanta boken!


   
SvaraCitera

Big tits/dicks


   
SvaraCitera

abbe00:
Hej 🙂

Som rubriken lyder, hur kan komprensera ett icke snyggt ansikte? 🙂 Ge mig alla tips & råd ni kan, det vore grymt 🙂 Tack! 

Hur vet du om du har ärr eller finnar i ansiktet? INGEN SKULLE ÖNSKA DET PÅ NÅGON ANNAN!!!!Rodnar


   
SvaraCitera
Lokes

Att ha en fin personlighet och va vacker på insidan gör att personen också strålar på utsidan. Om man e ful på insidan blir man också ful i utseendet


   
SvaraCitera

Lokes:
Att ha en fin personlighet och va vacker på insidan gör att personen också strålar på utsidan. Om man e ful på insidan blir man också ful i utseendet

stämmer inte


   
SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

stämmer inte

Jo de gör det


   
SvaraCitera

JA köper bara professionella hud- och kroppsvårdsprodukter https://www.beautyworldsweden.se/ Många sparar pengar på detta, vilket är helt fel. Ansiktet är i princip vårt visitkort och bör tas på stort allvar så att vi inte ska skylla oss själva för att vi får en uppk i vår ålderdom eller när vi närmar oss den.


   
SvaraCitera

Jag tror att man bara måste komma ihåg att ta hand om sitt ansikte och sin hud. Hår och hår spelar också en stor roll för skönheten, så glöm inte bort det heller. Det finns många människor som minst sagt inte är stiliga, men som ser fantastiska ut tack vare sin skötsel. Det är viktigt att välja rätt kropps- och ansiktsvård. Jag köper alltid hud- och ansiktsvårdsprodukter från  https://www.beautyworldsweden.se/ , jag gillar verkligen kvaliteten och de passar min hud. Det är viktigt att förstå att skönhet tar hand om sig själv.


   
SvaraCitera