Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man märka av om en tjejer tycker/är attraherad av en?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder och ja detta är en seriös tråd då jag är fundersam. Snälla var seriösa. Vad är de för signaler som ges? Jag är inte så clueless som jag verkar eller har problem me de sociala, vill bara försäkra mig om de rätt signaler :p 

Tack för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

om de tittar dig djupt i ögonen och säger att de vill runka din stora svarta kuk så är du på rätt väg.

men vem skulle säga det? för alla hatar svarta och deras kukar FörvirradFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså tror du att alla människor/tjejer fungerar exakt likadant eller?

Just såna här trådar gör att folk inte tar dig på allvar anura.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: alltså tror du att alla människor/tjejer fungerar exakt likadant eller?

 Nä jag vet men därför tråden är lite generaliserande och det är också kul ibland. Och man kan få också få en bild då? Finns väl lite som stämmer på alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Nä jag vet men därför tråden är lite generaliserande och det är också kul ibland. Och man kan få också få en bild då? Finns väl lite som stämmer på alla?

finns inte något som stämmer på ALLA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa saker kanske man ska lära sig av erfarenhet istället för att fråga oss om precis allt? Tror  det vore bra. hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon höjer på ögonbrynen när hon ser dig. Fast jättesnabbt. Mvh kroppsspråk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kollar på dig ofta och länge och när era blickar möts vänder hon bort blicken blixtsnabbt och  blir generad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och och och hon kanske ler.Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Hon kollar på dig ofta och länge och när era blickar möts vänder hon bort blicken blixtsnabbt och  blir generad. 

nej. så blir jag med randoms jag appselut inte är attreherad av. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du märker om hon är intresserad, lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är olika vissa brukar låtsas som att de inte är intresserade vissa andra är väldigt på...  Bättre att inte vänta på "signaler" överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Just såna här trådar gör att folk inte tar dig på allvar anura.

haha, tänker hela tiden på dig i den där indiska filmen med anura,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

haha, tänker hela tiden på dig i den där indiska filmen med anura,

Haha what


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera