Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man som tjej va bra i sängen?


Röra på höfterna/stöta tillbaka, smeka rygg och nacke, kyssa, bita, klösa, visa att det är skönt och inte bara leka Död fisk.


   
SvaraCitera

prinsessaa:

Jag har tänkt en del på en grej. I sängen är de mest killar som gör de stora jobbet. De finns ju ställningar som typ ridning där tjejen gör de mesta jobbet, men de andra? Hur ska man som tjej gör för att vara bra i sängen?

Kvinnor har inget värde och kan därför inte vara nyttiga till något, om dom mot all förmodan skulle göra något rätt får man inte uppmuntra dom eller ens se dom i ögonen, blir dom kaxiga så rekommenderar jag ett läder skärp från Dressman, perfekt för att tukta dom med.

Ja, mina åsikter kommer från 40-talet.

Skämt åsido så ska kvinnor ta initiativ och vara lite vilda, stöna gärna och säg vad du vill men börja inte skratta för mycket när det blir en sån där luftstöt från bôbbera' (brösten) med ett pruttljud och prata inte.


   
SvaraCitera

prinsessaa:

NEJ! förklara nu!

Jag tror att han bland annat menar att det är nice med tjejer som helt plötsligt bara kan stoppa in sin hand innanför killens byxa för att hon är kåt och vill ha honom... och inte låtsas vara pryd och oskyldig och alltid låta killen ta initiativ till sex.

Annars var Harpyja rätt bra på att förklara också.


   
SvaraCitera

jag tycker om ner det kenns som att man blir knullad av tjejen istellet haha :]


   
SvaraCitera

Ta den i alla hål och göra vad mannen än säger till er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska leka porrfilmstjärna, gå med på allt och göra allt tills man gjort för mkt och helt tappar sexlusten.

Vila ett par år och sedan istället bry sig lite mera om sina egna behov.

Då blir det bättre.

Och då brukar det också bli bättre därför att man inte behöver oroa sig utan bara släpper sina hämningar och ger efter. Vilket nog uppskattas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte spela död fisk! 😀


   
SvaraCitera
orcite

Varför killar ger så torra svar är för att de är fortfarande riktigt upphetsade och upp hypade om sex att de bara bryr sig om att penetrera och svinga en banan i luften som en apa.

En tjej ska inte vara en död fisk

Chicago:

Inte spela död fisk! 😀

Hon ska finnas till på sexet


   
SvaraCitera

Vad du en gör börja INTE sjunga på en låt av Markoolio under sexakten! Då kommer killen slakna direkt, och bli deprimerad![no-no]


   
SvaraCitera

1. intiativ:D
2. se i alla fall ut som att du också vill ha sex
3. låt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vad du en gör börja INTE sjunga på en låt av Markoolio under sexakten! Då kommer killen slakna direkt, och bli deprimerad!

jasså de va därför.. DAMN!


   
SvaraCitera

man e vild och gillar läget liksom


   
SvaraCitera

låta mej sova ifred[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orcite:

Hon ska finnas till på sexet

Precis


   
SvaraCitera

initiativ.


   
SvaraCitera