Aviseringar
Rensa alla

Hur kan någon


Ämnesstartare

Så ändå långt borta ha en sån stor påverkan på en. Påverkar sömn, aptit och humör. Varför kan man inte få ut den ur huvudet och sluta tänka på den? Och varför kan den inte förstå?

Blä 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Kommunikation, prata med den person dina trådar om handlar om istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Kommunikation, prata med den person dina trådar om handlar om istället

Denne vägrar ju göra detta så inte så lätt Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du e shär 🙁


   
SvaraCitera
reben

så långt bort bor hon väl ändå inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja skriva dagbok, eller en blogg eller nåt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: så långt bort bor hon väl ändå inte

Nää inte så men ändå en bit.

Liten plutt: börja skriva dagbok, eller en blogg eller nåt?

Nää, tack för tipset men klarar mig. Nöjer mig med lite trådar tills det är bättre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit: Jag vet inte

Tydligen inte Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns lättare att tänka att vi påverkar dem med, men när jag tänker att hen inte blir påverkad av mig. Då blir jag tokig... tokig av att jag påverkas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit: Känns lättare att tänka att vi påverkar dem med, men när jag tänker att hen inte blir påverkad av mig. Då blir jag tokig... tokig av att jag påverkas

Ja, så känns det. Jag blir påverkad över att denne inte blir påverkad av mig, eller den blir påverkad men inte som jag vill och trodde. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit: Känns lättare att tänka att vi påverkar dem med, men när jag tänker att hen inte blir påverkad av mig. Då blir jag tokig... tokig av att jag påverkas

Ja, så känns det. Jag blir påverkad över att denne inte blir påverkad av mig, eller den blir påverkad men inte som jag vill och trodde. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Ja, så känns det. Jag blir påverkad över att denne inte blir påverkad av mig, eller den blir påverkad men inte som jag vill och trodde.

Det är då det blir så satans jobbigt och provocerande, om hen också blev påverkad så hade det varit lättare att vara det med eller? Jag tror det.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir typ irriterad av bara tanken på att hen inte skulle påverkas av mig som jag blir av hen *Rynkar pannan*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit: Det är då det blir så satans jobbigt och provocerande, om hen också blev påverkad så hade det varit lättare att vara det med eller? Jag tror det....

Tror jag med. Jag blir liksom provocerad av den tysta behandlingen och det är inte bra, känns som den borde fatta det men tydligen inte.

Sameshit: Blir typ irriterad av bara tanken på att hen inte skulle påverkas av mig som jag blir av hen *Rynkar pannan*

Ja bara tanken är jobbig och jag har det så nu Gråter


   
SvaraCitera