Aviseringar
Rensa alla

Hur kan någon


Ämnesstartare

Så är det för mig med!!!! Och nu skrev jag eller jag tror jag sa igår att vi skulle ta en paus... typ på två år tills jag blir äldre osv?? Men jag får panik... alltså jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vet inte vad jag vill... han är bara känslokall, visar ingenting???? Samma tysta elaka tysta behandling

patrick bateman:

Tror jag med. Jag blir liksom provocerad av den tysta behandlingen och det är inte bra, känns som den borde fatta det men tydligen inte.

Ja bara tanken är jobbig och jag har det så nu Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit: Så är det för mig med!!!! Och nu skrev jag eller jag tror jag sa igår att vi skulle ta en paus... typ på två år tills jag blir äldre osv?? Men jag får panik... alltså jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vet inte vad jag vill... han är bara känslokall, visar ingenting???? Samma tysta elaka tysta behandling

Varför är så lång paus? 2 år är ju värsta mycket. Nej jag känner samma, panik och en känsla av att inte ha den blekaste aning om vad jag vill eller bör göra. Låter drygt det där 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det suger för oss båda just nu.... men det är bara jobbiga perioder, blir ljusare snart hehe:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit: Det suger för oss båda just nu.... men det är bara jobbiga perioder, blir ljusare snart hehe:P

Haha, kan ju hoppas. Men blir det säkert. Fast skulle gärna gå mot ljusare tider med denna person och inte utan, men får la se. Hoppas det blir bättre för dig med 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Varför vill hon inte prata med dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som ovan, varför kan inte hon/han/hen/den/det prata med dig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Varför vill hon inte prata med dig?

Jag vet inte, eller ah jag är tjatig och jobbig kanske men hen är en svikare och om hen hade pratat med mig hade jag inte behövt tjata, sen skyller hen på sin upptagnhet hela tiden men sitter vid um skitmycket... Jag frågar liksom hela tiden men får aldrig svar. Du kan ju fråga hen om du vill, är en umare... 

Gruvan: Som ovan, varför kan inte hon/han/hen/den/det prata med dig?

Vet inte, fråga henne. Se svaret till time. Hen har blivit dryg och kall och börjar mer och mer kännas som en svikare och falsk vän som ljugit. 


   
SvaraCitera
time
 time

Gör jag fel i att utgå från att det är Carolinetjejen det handlar om?

patrick bateman:

Jag vet inte, eller ah jag är tjatig och jobbig kanske men hen är en svikare och om hen hade pratat med mig hade jag inte behövt tjata, sen skyller hen på sin upptagnhet hela tiden men sitter vid um skitmycket... Jag frågar liksom hela tiden men får aldrig svar. Du kan ju fråga hen om du vill, är en umare... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Gör jag fel i att utgå från att det är Carolinetjejen det handlar om?

Hahaha det är verkligen inte Caroline Galen 


   
SvaraCitera
time
 time

patrick bateman:

Hahaha det är verkligen inte Caroline Galen 

Jaha. Ojdå. Det kändes som det rimliga alternativet pga den "uppenbara UM-crushen". Vem är det då? 


   
SvaraCitera

Skriv en låt, lyssna på Broder Daniel, ta en promenad, ät godis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jaha. Ojdå. Det kändes som det rimliga alternativet pga den "uppenbara UM-crushen". Vem är det då? 

Haha njae inte så rimligt väl? Hon har ju kille och vi har inte snackat så värst länge 🙂

Uhm, vet inte om jag vågar säga. Hen kanske blir sur, jag har egentligen avslöjat mer än jag nånsin gjort och känns som rätt många kan komma på vem det är om de läser i denna tråd, eller mina andra på sistone. Fast kanske är bra att avslöja för att på så vis få lite liv i hen? 

Istechetvåpunktnoll: Skriv en låt, lyssna på Broder Daniel, ta en promenad, ät godis

Njaee.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalla inte personen hen, hon kan känna sig kränkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: kalla inte personen hen, hon kan känna sig kränkt...

Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Trött

lärde mig d av dig????


   
SvaraCitera