Aviseringar
Rensa alla

hur kan så mycket hat rymmas i en människa


pratar vi ytterligheter så som annie lööf så är de inte människor. mer som typ, neutronstjärnor av ren ondska. det bästa man kan hoppas på är att de kollapsar till svarta hål och håller den inom sig.


   
SvaraCitera

honolulu:
hur funkr det

Trodde det var copyright på det där uttalandet av typ blivandejapan? 

Leijonsparf:
pratar vi ytterligheter så som annie lööf så är de inte människor. mer som typ, neutronstjärnor av ren ondska. det bästa man kan hoppas på är att de kollapsar till svarta hål och håller den inom sig.

Alltså, Lööf är ju knappast värre än Reinfeldt.  


   
SvaraCitera

space:

Alltså, Lööf är ju knappast värre än Reinfeldt.  

kan så vara, men reinfeldt är statsminister, och även om hans åsikter är fullt så skräpiga som lööfs så kan han i alla fall inte delge dem utan att en massiv skitstorm följer.


   
SvaraCitera

Hjärta

Leijonsparf: pratar vi ytterligheter så som annie lööf så är de inte människor.

Hjärta


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

kan så vara, men reinfeldt är statsminister, och även om hans åsikter är fullt så skräpiga som lööfs så kan han i alla fall inte delge dem utan att en massiv skitstorm följer.

Jag blir också irriterad från den naivitet som följer av att man identifierar sig som liberal. Denna naivitet är oerhört tydlig i den politik som Reinfeldt har drivit. Vilket som tragiskt nog blir uppenbart först nu. Det är inte Reinfeldts fel, eller Lööfs fel dock. Det är vänsterns ansvar, att man inte kunnat formulera bättre politik. 


   
SvaraCitera

hatar hat


   
SvaraCitera

kukoxo:
Hjärta
Hjärta

Jag förstår allvarligt inte vad som är så stort fel med Lööf. Hon är en av de bättre politikerna i svensk politik. Vi behöver fler Lööf och färre Reinfeldts i politiken. 


   
SvaraCitera

snoret:
hatar hat

Jag hatar hat av hat. Meta. 


   
SvaraCitera

space:

Jag förstår allvarligt inte vad som är så stort fel med Lööf. Hon är en av de bättre politikerna i svensk politik. Vi behöver fler Lööf och färre Reinfeldts i politiken. 

Först kommer Hitler/Beatrice Ask
sen Annie Lööf
sen kommer Robert Mugabe


   
SvaraCitera

kukoxo:

Först kommer Hitler/Beatrice Ask
sen Annie Lööf
sen kommer Robert Mugabe

Du är dum i huvudet. Precis som de flesta. Du är kvinna och borde ha solidaritet med andra kvinnor. Hur kommer det sig att du inte hatar någon manlig svensk politiker? 


   
SvaraCitera

space: . Du är kvinna och borde ha solidaritet med andra kvinnor.

Bara för att jag är kvinna betyder det inte att jag (automatiskt) sympatiserar med andra bara för att de råkar vara kvinnor. Förstår ej varför kön är relevant ens. 


   
SvaraCitera

kukoxo:

Bara för att jag är kvinna betyder det inte att jag (automatiskt) sympatiserar med andra bara för att de råkar vara kvinnor. Förstår ej varför kön är relevant ens. 

Om du tror att det bara råkar vara två kvinnor som du hatar så är du väldigt naiv. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Allt är lika kompakt som en bagagelucka efter ett besök på Ullared.


   
SvaraCitera

space:

Du är dum i huvudet. Precis som de flesta. Du är kvinna och borde ha solidaritet med andra kvinnor. Hur kommer det sig att du inte hatar någon manlig svensk politiker? 

Är du dum i huvudet? Varför skulle hon ha solidaritet med någon är rätt långt bort från hennes levda verklighet? Bara för att de är av samma kön. 


   
SvaraCitera

space:
Alltså, Lööf är ju knappast värre än Reinfeldt.  

jo, hon är ju lågbegåvad, utöver kall och osympatisk


   
SvaraCitera