Aviseringar
Rensa alla

hur köper man sexleksaker


Ämnesstartare

Jag antar att man inte bara går in på teknikmagesinet och säger högt JAG VILL HA EN SÅN DÄR LÖSFITTA, sen när dom frågar om påse säger man "nej jag tar den som den är"


   
Citera
Ämnesstartare

beställ på nätet, eller köp i affär eller köp begagnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

www.hemsex.se [bigsmile] om du är över arton förståss [wink]
Annars så vet jag inte.
[party][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4chan:

"nej jag tar den som den är"

teknik magasinet har inget sånt i butiken.. man måste beställa online


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Internet som sagt... Du kan ju alltid betala när du hämtar ut sakerna på posten. Det är diskret och enkelt, om du inte är över 18dvs... Om du är 18 kan du ju betala med kort.. Sen så finns d massa affärer i stan som du kan hitta något i!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man beställa sexleksaker på nätet och sedan betala på posten om man är under 18?

Juuwlia:

Internet som sagt... Du kan ju alltid betala när du hämtar ut sakerna på posten. Det är diskret och enkelt, om du inte är över 18dvs... Om du är 18 kan du ju betala med kort.. Sen så finns d massa affärer i stan som du kan hitta något i!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

köp begagnad

mysigt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg44:

Kan man beställa sexleksaker på nätet och sedan betala på posten om man är under 18?

funkade för mig[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OK[smile]


   
SvaraCitera

jag ber mamma köpa ut åt mej[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

funkade för mig

Var köpte du dina sexleksaker då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg44:

Var köpte du dina sexleksaker då?

Kommer in ihåg, var för länge sen.


   
SvaraCitera

4chan:

Jag antar att man inte bara går in på teknikmagesinet och säger högt JAG VILL HA EN SÅN DÄR LÖSFITTA, sen när dom frågar om påse säger man "nej jag tar den som den är"

Nej man går Malmskillnadsgatan och ropar. WOHOO, JAG ÄR OSKULD MEN NU SKA JAG BETALA. PAPPA BETALAR[cool]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nej man går Malmskillnadsgatan och ropar. WOHOO, JAG ÄR OSKULD MEN NU SKA JAG BETALA. PAPPA BETALAR"

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
smisk

SebastianE:

Nej man går Malmskillnadsgatan och ropar. WOHOO, JAG ÄR OSKULD MEN NU SKA JAG BETALA. PAPPA BETALAR"

Min pappa har kontor nära malmskillnadsgatan 🙁


   
SvaraCitera