Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer det gå för Time när hon är med i TV?


time
 time
Ämnesstartare

SVT ringde upp mig för några timmar sedan och ba "hej, jag läste din ansökan och vi är intresserade av att ha med dig i Vem vet mest, är du fortfarande intresserad? Isåfall kommer vi ställa några random frågor och om du får rätt på tillräckligt många så har du kvalat in!"

Jag ba "äh, jag kommer ändå svara fel, vi kör". Så svarade jag rätt på alla. Så nu ska jag få åka till Göteborg och vara med i Vem vet mest och göra bort mig i nationell tv. 

Nu såhär några månader innan det sänds kan vi göra en liten poll där vi förutspår hur det går för mig. Vad tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Kan det va hitler?

Nej han gick bort 1960


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Sägmig:
Kan det va hitler?

Nej han gick bort 1960

Nej, det gjorde han inte


   
SvaraCitera

Säkert alldeles lysande! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

N.W:
Säkert alldeles lysande! 

Jag är jätterädd för att åka ut i första ronden faktiskt. Vissa frågor är ju superenkla, andra är ju helt omöjliga - t ex så kan jag nästan ingenting om sport förutom finsk hockey och engelsk fotboll. Med lite tur så går jag vidare men med rejäl otur faller jag bort direkt. Tänk så hemskt!!!


   
SvaraCitera

time:

Nej, det gjorde han inte

Jag hörde fel, klippet är obv fake och jag trodde att det hade blivit fail i ihopklippning att 
Rickard sa nej han gick bort 1960, men så var det inte, utan jag hörde fel och det han sa var att nej han var borta 1960. 


   
SvaraCitera

Är du väldigt påläst inom allt? Jag tycker vi har en tråd där vi övar upp dig med en massa frågor om allt mellan himmel och jord. Galen


   
SvaraCitera

Andra ronden


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Razor:
Är du väldigt påläst inom allt? Jag tycker vi har en tråd där vi övar upp dig med en massa frågor om allt mellan himmel och jord. Galen

Det skulle jag inte direkt påstå, men jag kikar nästan alltid på vem vet mest och sitter alltid och skriker ut svaren hemma i soffan. Det kommer ju vara en helt annan grej när jag väl står där för då är man ju nervös på ett helt annat sätt! Men en pepptråd vore JÄTTEKUL faktiskt! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Sägmig:

Jag hörde fel, klippet är obv fake och jag trodde att det hade blivit fail i ihopklippning att 
Rickard sa nej han gick bort 1960, men så var det inte, utan jag hörde fel och det han sa var att nej han var borta 1960. 

Klippet är inte fake, jag såg det när det sändes! 


   
SvaraCitera

wööööööö

anmälde mig också.....+_+


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Schism:
Andra ronden

Hoppas det, det skulle kännas bra. Tror det till och med känns bättre än att åka ut ur finalen, för då är man ändå så mycket närmare, åker man ut i första känns allt så lönlöst.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

amsi:
wööööööö

anmälde mig också.....+_+

ÅH vad kul!!! 


   
SvaraCitera

time:

ÅH vad kul!!! 

näääääääää


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

amsi:

näääääääää

Du behöver ju inte vara med om du inte vill sen! Hon som ringde var helt otroligt gullig dock. Hade gärna pratat mer med henne i telefon om allt möjligt. Så himla glad och vänlig.


   
SvaraCitera