Aviseringar
Rensa alla

hur kommer det sig?


Ämnesstartare

alltså. detta är en alldeles ny upptäckt och nu undrar jag om det är likadant för er andra.
röker alltid nu och då när jag känner för det, men här om dan var jag så stressad så grävde fram cigg och drog djuuupa bloss. alltså riktigt djupa. nåväl, jag blev helt snurrig och när jag skulle resa mig upp igen ramlade jag nästan och mitt huvud känndes helt dimmigt. ganska kul, kändes som om man var full. det varade bara i några minuter. efter det varje gång jag rökt och drait lugorna fulla med rök har jag kännt på samma sätt; helt yr i huvudet.

nu vill jag bara veta om det är så åt alla, uppmanar er förstås inte att testa eftersom RÖKNING ÄR SKADLIGT men om det hänt åt någon?

jag menar fail lixom om man står med sina kompisar nångång och röker och sen är helt kokko i huvudet efter det och vinglar , skulle ju bara verka aas dumt jueh [zzz]


   
Citera

syrebrist/nickokick


   
SvaraCitera

Kanske för att du dragit munbloss alla andra gångerna?


   
SvaraCitera

judeh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på att du är 13 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Kanske för att du dragit munbloss alla andra gångerna?

nä. testa själv dra flera djupa bloss efter varandra,ta hela ciggen så, sen är du nog ganska yr.

3224546:

Det beror på att du är 13 år.

nej din jävel.


   
SvaraCitera

Syrebrist/lätt nikotinöverdos


   
SvaraCitera

"Grattis" till ditt första halsbloss.


   
SvaraCitera

prosit:

nä. testa själv dra flera djupa bloss efter varandra,ta hela ciggen så, sen är du nog ganska yr.

Gör inte det då, om du blir yr av det.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prosit:

nä. testa själv dra flera djupa bloss efter varandra,ta hela ciggen så, sen är du nog ganska yr.

Syrebrist är asfett, värsta rushen


   
SvaraCitera

hört talas om nikokick kanske [crazy]?
Och btw, eftersom du får så feta nikokickar, så antar jag att du inte röker. Så börja inte röka då heller.

prosit:

RÖKNING ÄR SKADLIGT


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

syrebrist/nickokick


   
SvaraCitera

alltså det är så man röker
gör man inte så är det helt värdelöst att röka och då är man dum i huvudet
du får inte i dig något nikotin om du inte drar ner röken i lungorna


   
SvaraCitera