Aviseringar
Rensa alla

hur kommer det sig att "fula" skådespelare spelar bättre än snygga?


Ämnesstartare

har någon annan märkt det? jag tycker att steve buscemi är en av vår generations bästa skådisar även Christopher Walken är superb. jag anser att de spelar bättre än snygga skådisar som robert de niro eller Leonardo dicaprio. de är självklart inte fula bara inom Hollywood stanarden som är som den är. 


   
Citera
Ämnesetiketter

antagligen för att de "fula" som inte skådespelar skitbra sållas bort. eller?


   
SvaraCitera

Eller så kanske de snygga väljs mer pga deras utseende och deras skådespeleri spelar inte så stor roll, för i denna värld gäller det ju att se ut som en modell i nästan varenda film, medans de mindre snygga väljs pga deras äkta talang ..hehe ne ja vet inte faktiskt.. 


   
SvaraCitera

Till viss del är det nog som df rqp och sedan känns väl ganska en jävel som är lika ful som en själv som en bättre skådespelare då det känns som en "riktig människa" än Scarlett som kommer in i rummet och ser attraktiv ut som bara fan.


   
SvaraCitera

Bådar ju gott för mig


   
SvaraCitera

dazed:
Till viss del är det nog som df rqp och sedan känns väl ganska en jävel som är lika ful som en själv som en bättre skådespelare då det känns som en "riktig människa" än Scarlett som kommer in i rummet och ser attraktiv ut som bara fan.

bra exempel för övrigt
ber om ursäkt för reklamen i förskott.

ugh


   
SvaraCitera

michael-fassbender-thumb-500x674-24353.j

en av de absolut bästa samtida skådisarna.... också en av världens snyggaste män


   
SvaraCitera

för att de är rädda för att bli diskriminerade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
michael-fassbender-thumb-500x674-24353.j

en av de absolut bästa samtida skådisarna.... också en av världens snyggaste män

vad heter han?


   
SvaraCitera

Tror tyvärr det har att göra med att man får mycket "gratis" av att vara äckelsnygg. Sen är det visserligen jävligt hårt jobb för dem med, men är man mindre snygg måste man på något sätt bevisa att man är värd att vara i Hollywood typ.

Sen stämmer det inte in på alla. Det finns många som är både fula och dåliga, samt några som lyckas se bra ut och ändå skådespela ordentligt.


   
SvaraCitera

LiberalWarrioe:

vad heter han?

michael-fassbender-thumb-500x674-24353.jpg


   
SvaraCitera

tror det mest har att göra med att snygghet i regel inte är lika intressant som fulhet/egenhet/icke-snygghet


   
SvaraCitera

LiberalWarrioe:
har någon annan märkt det? jag tycker att steve buscemi är en av vår generations bästa skådisar även Christopher Walken är superb. jag anser att de spelar bättre än snygga skådisar som robert de niro eller Leonardo dicaprio. de är självklart inte fula bara inom Hollywood stanarden som är som den är. 

"Okej"


   
SvaraCitera

Vad snackar du om? + Robert De Niro har aldrig varit snygg.


   
SvaraCitera

Finns det fula kvinnliga skådisar?


   
SvaraCitera