Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer det sig att jag och vissa killar aldrig träffar någon?


Ämnesstartare

Hej! Jag har varit singel hela jävla livet och oskuld och aldrig rört en endaste tjej, aldrig varit på dejt eller haft sex eller myst med en tjej och blivt avvisad 100% av gångerna jag ens sagt hej till tjejer. Är det mig det är fel på eller är det tjejer som är helt upp fuckade i huvudet.

Well jag ska vara lite mera mogen nu, jag mår bättre än tidigare i livet men har fortfarande extrem otur (mitt kärleks liv är icke existerande!)  och jag börjar bli ordetnlgit orolig för jag har börjat läsa om hur vissa killar som är "Love shy" eller andra grejer och pga det träffar någon och dör oskuld. Jag blir jätte rädd att jag kanske blir ngn av dessa killar..

Kolla gärna på denna dokumentär:

Hur tror ni det kan bli sådär? Och hur kan det bli så fast man kanske vågar gå fram till massa tjejer (som jag iaf gjorde ett tag förut) och vad ser ni för samband med mig och dessa killar och vad ska man/jag göra?  Gör detta till en intressant diskussion snarare än att bara ge mig hjälp.

Ps. jag har alltså inte ens rört en tjej, jag har inte gjort något alls och vill helst träffa någon precis som alla andra (alla mina vänner har partners dessutom)


   
Citera
NEMI
 NEMI

för att det finns för många människor, vilket gör att chansen att du träffar någon som delar en tillräckligt stor del av din person blir försumbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är social och humoristisk och jag kanske inte är bäst på att visa mina känslor (lite mera nu) men någon borde falla för det. Har fått några komplimanger men har lärt mig att tjejer är snälla om de säger så, de behöver inte vara intresserade (oftast är de inte det enligt mina erfarenheter)


   
SvaraCitera

Ni är underliga. Antingen försöker ni för mkt eller för lite. 

slappna av för fan 

 


   
SvaraCitera

för att ni utstrålar för mycket negativitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det ändå vore så lätt. Jag försökte för mkt. Nu är jag mest mig själv.  Och jag försöker lagom (eller ja enligt mig). Folk säger att det bara händer när man minst anar det. Nej det händer inte bara. Jag har gjort ingenting länge och det sker inte bara. Jag har fötts med en oförmåga att träffa tjejer helt enkelt


   
SvaraCitera
Kudhos

ingen i klippet har något självförtroende. De ser på kvinnor som något ur en bok. Något okänt. Något som är antingen på ett pedestal, eller "utomjordigt". Inte som människor.


   
SvaraCitera

9robin3: Nu är jag mest mig själv.

luddigt begrepp imo 

just be, don't think 

9robin3: Jag har fötts med en oförmåga att träffa tjejer helt enkelt

aa om du fortsätter tänker sådär så går det nog bra.. 🙂


   
SvaraCitera

Killar jag finner ointressanta: de som för mig är oattraktiva
de som verka leva för att Hitta Någon, eller såna med olika sorters macho- lr mindrevärdskomplex.

och såna med överdrivet "bra" självförtroende,  dvs tillgjort. Sånt syns tom genom foruminlägg = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det är samma här. Det låter kanske bakvänt men jag började också se på tjejer så efter 100 avvisningar. då tror man att man är för ful o för dålig för tjejer o då ser man dem som varelser med högre värde. Synd att jag föddes som över känslig. 

jag är sex o kärleks beroende som personlighet så det gör ju såklart allt värre. Hade chillat mer annars


   
SvaraCitera
Kudhos

fortsätter titta på klippet och mår så dåligt av att se det. De här snubbarna har ju intalat sig att det är endast externa orsaker till varför de inte kan få någon. Att det är bortom deras kontroll. 

Men de är ju föfan skitbittra, neurotiska, och avsmak för kvinnor. Ingen passar, dömer och kategoriserar kvinnor helt ytligt. 

Usch, mår illa. Sjukt skeva människor. 

"I agree that women are people."

"no, that's bullshit. And if you believe that, you're brainwashed"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske är så men lätt o hamna här och svårt att ta sig ur.

tjejer är dessutom så komplicerade att man tappar orken o lusten för det tar en livstid att lära sig hur ni tänker.  Det är fakta.  Ni tänker samma om killar typ. jag tycker det är oattraktivt och tillgjort att tjejer spelar så svåra.

okej! Vill inte vara negativ jag kan ha fel men detta har mina erfarenheter lärt mig just nu hittills iaf.


   
SvaraCitera

9robin3: Det kanske är så men lätt o hamna här och svårt att ta sig ur.

ja, med din jävla pessimistiska inställning. 

9robin3: Det är fakta.

pålitlig källa tack.


   
SvaraCitera

9robin3:
Det kanske är så men lätt o hamna här och svårt att ta sig ur.

tjejer är dessutom så komplicerade att man tappar orken o lusten för det tar en livstid att lära sig hur ni tänker.  Det är fakta.  Ni tänker samma om killar typ. jag tycker det är oattraktivt och tillgjort att tjejer spelar så svåra.

okej! Vill inte vara negativ jag kan ha fel men detta har mina erfarenheter lärt mig just nu hittills iaf.

Ok helt ärligt. Kolla på killarna i filmen och svara på dom här frågorna

vad är det som gör att tjejer inte vill vara med dem?

hur tror de de får folk (tjejer) att känna sig genom sitt beteende?


   
SvaraCitera

känslor smittar av sig: tjejer vill inte ta del av deras trista liv


   
SvaraCitera