Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer det sig att jag och vissa killar aldrig träffar någon?


lmaomynigga: är rätt nöjd, hade gärna vart lite längre dock

Yeah me too, men vi får köra på vad vi har bara
det blir nog bra ändå

lmaomynigga: får se vart livet leder mig 🙂

vad pluggar du?

ekonom jag med, breddar mig som in i helvete just nu för massa möjligheter
får se vad som erbjuder mest pengar vid examen 😉


   
SvaraCitera

Pappbox: ekonom jag med, breddar mig som in i helvete just nu för massa möjligheter
får se vad som erbjuder mest pengar vid examen 😉

aldrig sett en ekonomtjej med en invandrare tbh


   
SvaraCitera

lmaomynigga: aldrig sett en ekonomtjej med en invandrare tbh

asså? sett fler på min utbildning
dock måste jag säga att flertalet av dem har snobb pojkvänner (svensk, rika föräldrar, märkeskläder endast osv) av de som jag sett såklart


   
SvaraCitera

Pappbox: asså? sett fler på min utbildning
dock måste jag säga att flertalet av dem har snobb pojkvänner (svensk, rika föräldrar, märkeskläder endast osv) av de som jag sett såklart

killar med status. en förortsblatte som säger shoo guzzen har inte så hög status 🙂


   
SvaraCitera

lmaomynigga: killar med status. en förortsblatte som säger shoo guzzen har inte så hög status 🙂

Beror på vad som ses som status, en tungt kriminell kille ses som hög status hos vissa tjejer
Men ja, som sagt ekonomtjejerna jagar högstatuskillar endast så höginkomsttagare/rika föräldrar/kända är de som går där
lite den vägen jag försöker gå in på med utbildningen, ekonom har ändå rätt bra lön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

What...ska vi byta?
De 25åringar jag träffar är av två sorter som tidigare nämnt, antingen är de i förhållande och lyckliga eller singlar och aptrötta på killar som stöter på dem hela tiden
Iofs, iofs har hon daddy issues så kan man haffa en 18 åring som 25 men annars blir det en jävla massa skrik om att man är för gammal
Nyfiken fråga, vart träffar du folk?

Asså om alla tjejer är upptagna över 25, hur kan då killar "inte hitta någon"?

Jag är 21 år och folk mognar med åren så du måste leva i någon sorts otur paradox eller så (iof precis som jag menee...)


   
SvaraCitera

Hade jag varit 7 år yngre och singel hade jag nog älskat min arbetsplats. Men nu önskar jag bara att det fanns en vägg mellan oss och dom gapiga ungarnaMycket glad


   
SvaraCitera

Skaffa lite stake 


   
SvaraCitera

maryliato :
Skaffa lite stake 

hatar dt uttrycket


   
SvaraCitera

9robin3: Asså om alla tjejer är upptagna över 25, hur kan då killar "inte hitta någon"?

Okej det är inte omöjligt men chansen minskar till nära noll men nära noll är inte noll
Tjej på 22 träffar kille och är tillsammans med honom i ett par år, det är inte konstigare än att om det finns en väldigt bra deal så tar den slut rätt fort

9robin3: Jag är 21 år och folk mognar med åren så du måste leva i någon sorts otur paradox eller så (iof precis som jag menee...)

Oh ja, det vet jag att jag gör men jag är långt ifrån ensam i att leva med sådan otur
många killar är ofrivilligt ensamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Okej det är inte omöjligt men chansen minskar till nära noll men nära noll är inte noll
Tjej på 22 träffar kille och är tillsammans med honom i ett par år, det är inte konstigare än att om det finns en väldigt bra deal så tar den slut rätt fort

Oh ja, det vet jag att jag gör men jag är långt ifrån ensam i att leva med sådan otur
många killar är ofrivilligt ensamma

Ofrivilligt ensam är ju precis vad jag är XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hatar dt uttrycket

verkligen. asså lättare sagt än gjort:P


   
SvaraCitera

9robin3:

verkligen. asså lättare sagt än gjort:P

Nej, tänker på den sexistiska biten


   
SvaraCitera

S3ON:

hatar dt uttrycket

Hatar när folk inte kan skriva det 


   
SvaraCitera

maryliato :

Hatar när folk inte kan skriva det 

varför? 


   
SvaraCitera