Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer det sig att jag och vissa killar aldrig träffar någon?


S3ON:

varför? 

Låter fult, ser fult ut och är allmänt efterblivet 


maryliato :

Låter fult, ser fult ut och är allmänt efterblivet 

Om ingen skriver det så finns det inget att se på? 


9robin3: Ofrivilligt ensam är ju precis vad jag är XD

join the club, finns massor av killar som är det
hittar du vägen ut så kontakta mig så säljer vi den dyrt och blir rika, det är iaf något


9robin3:

ursäkta vad menar du? Jag tar illa upp. Alla är väl värd kärlek....

att vara värd kärlek är inte detsamma som att ha en mänsklig rätt till det

ett stort steg i att skaka av sig känslan av desperation som otvivelaktigt kan lysa igenom är att erkänna för sig själv att ingen BORDE vara kär i dig, eller att du FÖRTJÄNAR en partner, bara för att du bockar av en radda kriterier

du behöver inte emulera andras beteende, anpassa dig till kvinnors skenbara krav eller förväntningar eller dylikt, du kan bara börja konkurrera som alla andra


ett annat steg är förresten att inte tycka synd om sig själv för att det inte går ens väg

det är lika oattraktivt


payphonepimp:
ett annat steg är förresten att inte tycka synd om sig själv för att det inte går ens väg

det är lika oattraktivt

ja!!!


Ämnesstartare

Ändå får asdeppiga människor partners 😛  Menmen


Tjejer ÄLSKAR om man självsäker.

+ så borde man inte jaga någon innan man blivit bekant med sig själv först.