Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer jag över henne?


Ämnesstartare

Det här kanske inte är rätt tråd :$

Anyway. För några veckor sen hade en polare en fest. Kom till insikt under kvällen med att jag var bisexuell då jag föll handlöst för en av hans tjejkompisar. Hon är själv bi/homo (osäker på vilket), så inget problem just där.

Dock vet jag till 100% att hon inte är intresserad av mig. Och jag kan inte komma över henne. Drömmer fan om henne på nätterna.

För att göra det hela "bättre" har hon känslor för en person jag absolut avskyr, och den personen har väl mer eller mindre känslor för henne också. Innan jag fick reda på att de fallit för varann kände jag bara ett svagt ogillande för den andra tjejen, men nu är det verkligen avsky.

Jag går hela tiden runt med tankar som "om jag går ner i vikt/färgar håret/byter klädstil/ändrar mitt sätt etc, vill hon ha mig då?", fast jag vet att hon inte kommer vilja. Och jag orkar fan inte.

Vad ska jag göra för att komma över henne? Det här tar fan knäcken på mig. Och jag tänker definitivt INTE gå till kurator/psykolog etc.


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Gå på styltor. [blush][blush]

Dold text: För att undvika skäll p.g.a. OT så kan jag väl bidra med: sluta tramsa dig. Det finns fler fiskar i havet.


   
SvaraCitera

Hacka dig in på hennes Facebook och börja sprida kreationistisk propaganda via den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow, ni ger verkligen toppenråd.. >.<


   
SvaraCitera

du menar on top of? eller orkar ej läsas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet hur du känner, har känt så i över ett år....[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym200:

Jag vet hur du känner, har känt så i över ett år....

Nu känns mina chanser att komma över henne ÄNNU mindre [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Hacka dig in på hennes Facebook och börja sprida kreationistisk propaganda via den.

alltså, 😛 sluta ^^


   
SvaraCitera

Anarkandi:

alltså, 😛 sluta ^^

Slutar när du slutar sluta.


   
SvaraCitera

RullBull:

Dock vet jag till 100% att hon inte är intresserad av mig.

Hur vet du det?


   
SvaraCitera

oh :(, vad jobbigt det där låter.

tycker supersynd om dig. men det hjälper inte så mycket :).

en sak som gjorde när jag va liten va att försöka peka ut alla saker man INTE tycker om med personen och förstora dom. det går då att få ner kärlekskänslorna.

men jag tror det är extra svårt för dig som är nykär. usch vad skötn det är att inte vara kär i någon känner jag nu :). bara kunna go on with my life liksom.

jag har inge bra tips åt dig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RullBull:

Nu känns mina chanser att komma över henne ÄNNU mindre

förlåt, det var inte meningen 🙁


   
SvaraCitera

RullBull:

Vad ska jag göra för att komma över henne?

Stackare!

Förstår att det känns åt helvete nu, men det blir bättre, jag lovar dig! Du kommer att hitta någon annan som kommer att tycka om dig för den du är, men först och främst måste du tänka på dig själv och ta hand om den här förlusten. Försök acceptera och när du väl accepterat - att se framåt. Det blir bättre!


   
SvaraCitera

Move on, be strong [sad]
Vänta någon månad, sen är det lungt.


   
SvaraCitera
zazz
 zazz

Låt det ta lite tid så kommer du över henne till slut och sen kommer du träffa en som du kommer älska och hon älskar dig lika mycket tillbaka


   
SvaraCitera