Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer man in på um på mobilen?


Åtta

Randroid:

röv

Fan vad jag hatar mobila webläsare.


   
SvaraCitera

Lounge:

tycker um fungerar bra i mobilen förutom dessa j*vla menyer

Vilka menyer syftar du på?


   
SvaraCitera
Lounge

André Vifot Haas:

Vilka menyer syftar du på?

"Hem" "Texter" "Frågor & svar" "Fotoalbum" "Forum" etc

när man t.ex. klickar på forum för att kunna gå vidare till "senaste" är det allt annat än smidigt. ibland kommer valen upp, men oftast kommer man bara till forumdelen.. om du förstår vad jag menar


   
SvaraCitera

Lounge:

när man t.ex. klickar på forum för att kunna gå vidare till "senaste" är det allt annat än smidigt. ibland kommer valen upp, men oftast kommer man bara till forumdelen.. om du förstår vad jag menar

ah, typ när man vill klicka på "senaste" under "forum", men hamnar på alla kategorier istället.

tycker dock detta blivit bättre, men kanske bara jag som blivit skickligare och klickar rätt, haha.


   
SvaraCitera

Lounge:

när man t.ex. klickar på forum för att kunna gå vidare till "senaste" är det allt annat än smidigt. ibland kommer valen upp, men oftast kommer man bara till forumdelen.. om du förstår vad jag menar

Jag förstår, och håller med. Faktum är att vi har snackat om att dela in forumet i flikar i stället, typ så här, men det är inget som är spikat.


   
SvaraCitera
Lounge

trubdruider:

tycker dock detta blivit bättre, men kanske bara jag som blivit skickligare och klickar rätt, haha.

ibland har man bra perioder [crazy]

André Vifot Haas:

typ så här,

verkar mycket smidigare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Sajten ska funka på alla telefoner (vad jag vet). Vad har du för mobil och webläsare?

Lounge:

tycker um fungerar bra i mobilen förutom dessa j*vla menyer

detta är en så kallad um-rape


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag har testat att söka men fick bara en app där man klämde finnar på. Det var ett roligt spel så kan rekommendera det men ville ju ha um så blev besviken ändå.

hahahhahaha jag är bäst [love][love][love]

Edit: Nej jag gjorde inte detta, mamma gjorde det, därför kan ni ej ge mig varningspoäng!!!


   
SvaraCitera

när kommer det en um-app?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Edit: Nej jag gjorde inte detta, mamma gjorde det, därför kan ni ej ge mig varningspoäng!!!

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va bra att du skyller på vår stackars mor som blir helt förstörd varje gång hon ens ser dig trolla


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Nej jag gjorde inte detta, mamma gjorde det

[tard]


   
SvaraCitera

passaro:

år

aa hon r f1 trollig d1 där [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

skuld:

när kommer det en um-app?

Troligtvis aldrig. Jag hörde rykten om en Gameplayer-app (Gameplayer och UM bygger i grunden på samma kod, även om de två gick skilda vägar för länge sedan), men det fanns tydligen inte möjlighet att skriva, utan bara läsa.


   
SvaraCitera
Sonya

jag har android och jag kan gå in på ungdomar.se
Tryck på google, sök på det och så kommer det upp [bigsmile]


   
SvaraCitera