Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer man över någon?


Ämnesstartare

När det fortfarande finns hopp kvar. Hur ger man upp hoppet?


   
Citera

Känner samma och undrar likadant..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raggar på um med desperata trådar, congratz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man gör de bara efter ett tag även om de gör ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås med kompisar, snöa in dig på jobbet/skolan och försök att undvika alla tankar kring personen du ska komma över. Det värsta du kan göra är att grubbla över det.


   
SvaraCitera
smisk

Det gör man väl aldrig riktigt. Iaf inte jag. Även om jag kanske inte är kär längre, så vet jag ju vad det var jag såg från första början i personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockisar borde inte göra det, taskigt mot den andra[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du ej kan hoppa över personen i fråga så försök typ, få ner den på marken först...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heroin är bra för att ge dig en ny mening med livet. Är svårt att fundera över tidigare relationer när du ligger och skakar som en epileptiker av abstinensbesvär. [y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Det gör man väl aldrig riktigt. Iaf inte jag. Även om jag kanske inte är kär längre, så vet jag ju vad det var jag såg från första början i personen.


   
SvaraCitera

Förstår inte vad det svåra är, håll dig sysselsatt och tänk på annat, lätt som en plätt. 🙂


   
SvaraCitera

Så länge det finns hopp är det svårt, hopp är något som finns i ditt huvud, om du lyckas övertyga dig själv om att det inte finns något hopp så har du större chanser att komma över vederbörande relativt fort. Tror de vanligaste tipsen för att komma över någon är att sysselsätta sig med massa saker, träna funkar för de flesta, alternativt gå ut och ragga som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som om man kommer över en person först när man hittar någon annan! [tard]

smisk:

Det gör man väl aldrig riktigt. Iaf inte jag. Även om jag kanske inte är kär längre, så vet jag ju vad det var jag såg från första början i personen.

Det var väldigt bra skrivet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör man inte hur mycket man än försöker


   
SvaraCitera

Don't cry, say fuck and smile [cheers]


   
SvaraCitera