Aviseringar
Rensa alla

hur kommer man över någon?


Ämnesstartare

man håller sig sysselsatt och inser att man har andra saker att vara glad för här i livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

umgås med vänner ungefär heeela tiden, gör roliga saker med dem som får dig att tänka på annat [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

jag menar inte så, men tänk själv. deppar man redan mycket vill man väl inte höra på mer vavavavavavava

Gråt och ha panik tills du vill dö, kom på att livet går vidare och att du inte ens kommer komma ihåg hur förjävligt du mådde och börja sakta men säkert må bättre igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lev på som vanligt och försök ha kul, men låt dig själv sörja ibland.

Om du har ett speciellt sätt att få ut känslor (tex. genom att skriva, musicera, måla, sporta, gå ut) så är det bara att köra stenhårt på det.
Kan gå flera mil om jag är ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det kommer gå över. Det gör det alltid.

Ta hand om dig hörru. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer säkert bli tillsammans med honom igen som alla svaga individer som inte vet vad ni vill ha

eller också blir ni kk, gå bara vidare! ragga på krogen och var hänsynslös, feed on your anger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

HUR FAN KOMMER MAN ÖVER NÅGON?

Det kan vara väldigt svårt att komma över någon, men det går! Försök hitta på så mycket roligt som möjligt med dina kompisar och försök att inte tänka på honom. Känns allt bara jobbigt eller skulle ni kunna fortsätta vara vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ligger med så många andra man kan[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk bara negativa och dåliga tankar om honom
om det inte finns något dåligt så överdriv småsaker och hitta på händelser osvvvvv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

man ligger med så många andra man kan[wink]

Därför jag inte kommit över dig ännu alltså [sad]
Och du bara dissar mig.... nu vet jag vrf [cry]

OnT: det kommer ta tid tid tiiiiid innan du kommer komma över honom, låt det ta den tiden och gör inget du misstänker kan vara åt skogen fel när du litar för mycket på dina känslor, hejda dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man tränar, träffar kompisar, träffat nya människor och försöker leva sitt egna liv.


   
SvaraCitera

Det kan ta ett jävla bra tag, men tiden läker faktiskt sånna sår, jag lovar. [love]


   
SvaraCitera