Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer man över någon?


Åtta

Postorderhoran:

förlåt mitt påhopp men jag tycker du är hemskt tråkig.

Personangrepp!! [cry]


   
SvaraCitera

1.Tänk på alla hans dåliga sidor och allt dåligt han har gjort
2.Utöva en aggressiv sport/aktivitet t.ex boxning
3.Ta hand om dig själv, slappna av med yoga, spabehandling eler liknande
4.Hitta en ny, bättre kille.
5.Han är bortglömd!
Dold text: om det inte fungerar så vet jag inte.. gråt mycket kanske?[blush]


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

(och allt annat, så snart rohypnolen ger effekt).

Är ju minst lika rubbad som du, som skrattade så mjölken skvalpade ur glaset när jag läste detta. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

1.Tänk på alla hans dåliga sidor och allt dåligt han har gjort
2.Utöva en aggressiv sport/aktivitet t.ex boxning
3.Ta hand om dig själv, slappna av med yoga, spabehandling eler liknande
4.Hitta en ny, bättre kille.
5.Han är bortglömd!

Men varför tar man det så hårt 🙁 jag känner inte människan i fråga. känner mig så sjukt dumpad även om jag bara är dissad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för tipsen btw! 🙂


   
SvaraCitera

Dumt/elakt/you might get lucky: prata med honom ändå, föreslå träff fast bara som vänner (eftersom han har flickvän kanske han inte vill träffa dig om du är alltför på) och seeeen.. när det gått några veckor och ni träffats ofta så SLÄPPER DU BOMBEN (förutsatt att du märker att han också börjar gilla dig..). Och om det inte funkar så får du bryta kontakten med honom och säger anledning, eller så fortsätter du hänga med honom och tråna i hemlighet. Vilket är dumt. Risk för att du får djupare känslor för honom dock och han dissar dig trots allt.

Smart oavsett vad, han är nog inte the love of your life: sysselsätt dig, träffa nya människor, ta bort honom från fejjan osv. Tänk också på att du kan ha målat upp en orättvis, snygg bild av honom för du känner ju egentligen inte honom om ni bara träffats en gång och pratat bara på fb. VAR GLAD för att du inte har fått djupare känslor för honom.

Yes, jag har inget för mig just nu och vill känna mig viktig.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Men varför tar man det så hårt 🙁 jag känner inte människan i fråga. känner mig så sjukt dumpad även om jag bara är dissad

honolulu:

Tänk också på att du kan ha målat upp en orättvis, snygg bild av honom för du känner ju egentligen inte honom

!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Smart oavsett vad, han är nog inte the love of your life: sysselsätt dig, träffa nya människor, ta bort honom från fejjan osv.

Jag tog bort honom igår. en timme efter att jag hade skrivit men han inte svarat och precis när jag fått reda på att han hade den där tjejen. fan alltså. tänk om jag ångrar mig i framtidne. TÄNK om dom inte blir tillsammans.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

honolulu:

!!

vad menar du nu 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men när han inte ens kan prata med mig. det blev nog lite akward i fredags för det var första gången vi träffades. och det var spontant. och jag var full. så omoget att han inte ens vågar svara på mitt meddelande. jag skrev typ.. hej?


   
SvaraCitera

headswithroll:

Jag tog bort honom igår. en timme efter att jag hade skrivit men han inte svarat och precis när jag fått reda på att han hade den där tjejen. fan alltså. tänk om jag ångrar mig i framtidne. TÄNK om dom inte blir tillsammans.

Men vill du hålla på med en snubbe som är osäker eller som har en annan brud efter sig? Du har lixom inte ens träffat honom förutom en gång, du gör bäst i att hitta någon som kan fokusera på dig och ingen annan.

headswithroll:

vad menar du nu 🙁

Svarade på din fråga "Men varför tar man det så hårt?" med "Tänk också på att du kan ha målat upp en orättvis, snygg bild av honom för du känner ju egentligen inte honom".


   
SvaraCitera

Åtta:

Personangrepp!!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Men vill du hålla på med en snubbe som är osäker eller som har en annan brud efter sig? Du har lixom inte ens träffat honom förutom en gång, du gör bäst i att hitta någon som kan fokusera på dig och ingen annan.

Det är sant. men jag kan verkligen inte tro det. trodde verkligen inte att det här skulle inträffa och trodder VERKLIGEN inte det här om honom. att han bara skulle fetdissa mig för att han har skaffat flicka. är det fel att snacka med mig ändå? jag kanske ändå kunde tänka mig att bli kompis med honom bara.


   
SvaraCitera

man går ner i sin källare å väntar på bättre tider


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Svarade på din fråga "Men varför tar man det så hårt?" med "Tänk också på att du kan ha målat upp en orättvis, snygg bild av honom för du känner ju egentligen inte honom".

Kan tänkas vara så. han var väl inte rätt för mig. alldeles för osäker och dum. om det nu är så.. känner som sagt inte honom. trodde bara att han skulle ge mig en chans


   
SvaraCitera

headswithroll:

jag kanske ändå kunde tänka mig att bli kompis med honom bara.

beror väl på hur du har agerat mot honom innan och hur han uppfattade dig. men ja, du.. eftersom du egentligen inte känner honom så borde du inte vara så förvånad, människor kan verkligen överraska en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

beror väl på hur du har agerat mot honom innan och hur han uppfattade dig. men ja, du.. eftersom du egentligen inte känner honom så borde du inte vara så förvånad, människor kan verkligen överraska en.

jag har väl kanske varit lite overkill. lite mer än bara "ska vi börja umgås?" men grejen är den att... han har också uppfört sig lite flörtigt. så därför blir jag förvånad. tar det väldigt personligt även om det är han som är dum i huvet.


   
SvaraCitera