Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer ni lättast?


reben

ysomiwhy:
& återigen hänvisar jag till de biologiska skillnaderna mellan tjejer och killar

öh va


   
SvaraCitera

reben:

öh va

Det är kursiverat=citat=behöver ej vara sant=går inte alltid att utveckla korrekt


   
SvaraCitera
reben

ysomiwhy:

Det är kursiverat=citat=behöver ej vara sant=går inte alltid att utveckla korrekt

aha d framgick inte


   
SvaraCitera

exeter17:
Onani (Kille)

...men föredrar att spruta i en tjej.   Mycket glad


   
SvaraCitera

reben:

aha d framgick inte

det var kursivt


   
SvaraCitera

ysomiwhy:

Det är kursiverat=citat=behöver ej vara sant=går inte alltid att utveckla korrekt

har aldrig hört talas om


   
SvaraCitera

isola:

har aldrig hört talas om

Om vadå?


   
SvaraCitera

ysomiwhy:

Om vadå?

om att det är så. vill se källa mvh jobbig


   
SvaraCitera

isola:

om att det är så. vill se källa mvh jobbig

men citat behöver inte vara sant? Kan vara ngt ngn sagt?


   
SvaraCitera

ysomiwhy:

men citat behöver inte vara sant? Kan vara ngt ngn sagt?

Då brukar man ju skriva vem som sagt det och citationstecken. Vad jag, och kanske rebenockså, trodde att du menade var att kursiverade citat inte var sanna/inte gick att utveckla.


   
SvaraCitera

aristoteles: kuksex då?

haha exakt 😀


   
SvaraCitera

exeter17: Onani (Kille)


   
SvaraCitera

isola:

Då brukar man ju skriva vem som sagt det och citationstecken. Vad jag, och kanske rebenockså, trodde att du menade var att kursiverade citat inte var sanna/inte gick att utveckla.

ja men det här är ju ingen uppsats och (eller) det var ganska uppenbart att jag inte ville ta diskussionen (eftersom att jag ej utvecklade det mer) :/ men förstår vrf ni undrade, hade sj inte förväntat mig ngt svar om jag var ngn annan än den som skrev som jag gjorde


   
SvaraCitera

ysomiwhy:

ja men det här är ju ingen uppsats och (eller) det var ganska uppenbart att jag inte ville ta diskussionen (eftersom att jag ej utvecklade det mer) :/ men förstår vrf ni undrade, hade sj inte förväntat mig ngt svar om jag var ngn annan än den som skrev som jag gjorde

det är väl klart att folk undrar om du skriver ngt sådant


   
SvaraCitera

isola:

det är väl klart att folk undrar om du skriver ngt sådant

ja, jag skrev ju att jag förstår att ni undrar :p
du påpekar ngt jag redan skrev...


   
SvaraCitera