Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer ni på era nick?


Tja.
Det här är en fråga till alla personer som inte är alldagliga följa-med-strömmen-dit-folk-pekar människor. Ni som är lite speciell och som inte alltid gör så som andra tycker att man ska.

Ni som är kompis med alla och har rätt kläder och rätt smink och är allmänt tillags för de flesta, svara gärna i ANDRA trådar. tack.

Hur kommer ni på era smeknamn? [shake]
Jag har kallat mig för corvette_cat i evigheter. jag heter katja och gillade corvetter - corvette cat. Men nu tycker jag inte om corvetter alls. -.- Nytt namn !

jag vill heta något speciellt som inte alla heter, och som inte är upptaget överallt. [cute] Dark_ranger är ganska fränt till exempel, och jag avgudar dark ranger i WC3, men det har alla tagit. [mad]

Hur gör ni som har unika namn ? [confused]


   
Citera

dark_ranger är ganska fränt


   
SvaraCitera

Jag kollade ner på min tröja ^-^


   
SvaraCitera

Uhm. Nickade BudoBengt rätt länge, men gillade det inte riktigt då vissa kallade en Bengan istället för Budo. Så en dag kom jag in på vent så sa en kompis "ahh, budolicious" och det fastande direkt. Fast nu för tiden är det egentligen BudoWhoopass som gäller, bara att man inte kan ändra nick på UM 🙁


   
SvaraCitera

Dark Ranger kör jag på, och gör ett anagram av detta: (slumpar bokstäver från namnen och gör ett nytt namn.

Du får heta...
Mörk_Regnjakt

Anarkandi är ett anagram av två filosofer, en objektivst som heter Ayn Rand och en subjektivist, immanuel kant.


   
SvaraCitera

Jag gillar Nintendo [zzz]


   
SvaraCitera

Kände mig arg, illamående och förbannad och samtidigt harmonisk en dag. Detta namnet passade bra då.

Minns ej varifrån det är. Har förmodligen snott det någonstansifrån, då det låg och lurade på mig i mitt bakhuvud.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

dark_ranger är ganska fränt


   
SvaraCitera

Triumph des Willens > Svenska


   
SvaraCitera

vet inte [shake]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag gillar Nintendo [zzz]

Unika nick sa hon 😉


   
SvaraCitera

Budolicious:

Unika nick sa hon 😉

Tsss, alla är ju ps-bögar eller så smeker de xbox [no-no]

Edit:
egentligen så var det ju "Ni som är kompis med alla och har rätt kläder och rätt smink och är allmänt tillags för de flesta" som gjorde mig berättigad att skriva i tråden [blush]

Har inga vänner, sminkar mig inte har och har inga moderiktiga kläder [cool]


   
SvaraCitera

chickfactor=låtgrejs
enverhoxha=dödsgrejs
osv.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för jag var förbannad.


   
SvaraCitera